• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Banden komen tegen spatbord aan..

Vandaag naar Hespo te zevenhuizen, om 1 uur een afspraak. Ze gaan kijken of de wielkasten iets uitgerold kunnen worden en zoja dan gaan ze dat doen voor 150 euro de beide kanten. Leek mij geen slechte prijs tog?? Alleeen bidden dat de lak t gaat houden.... :D

Hou jullie wel op de hoogte met wat fototjes als het is gelukt..

Groetjes Ram

Heb lagere prijzen voorbij zien komen.

Maar als het werkt, maakt het niet uit wat het kost.

Bij mij kan ik de wielkasten niet uit laten rollen.

Lak is al iets gebarsten op het randje :(

Heb lagere prijzen voorbij zien komen.

Maar als het werkt, maakt het niet uit wat het kost.

Bij mij kan ik de wielkasten niet uit laten rollen.

Lak is al iets gebarsten op het randje :(

jo ram..

zijn de wielkasten al uitgerold? anders....

heb ik nog een adresje voor je, vlakbij jou zelfs... http://www.autoschadeharteveld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had het zelfde probleem met mijn velgen. De mijne is netjes uitgerolt, als je foto's wilt moet je ff zeggen stuur ik over msn naar je toe... i

Groets

jo ram..

zijn de wielkasten al uitgerold? anders....

heb ik nog een adresje voor je, vlakbij jou zelfs... http://www.autoschadeharteveld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had het zelfde probleem met mijn velgen. De mijne is netjes uitgerolt, als je foto's wilt moet je ff zeggen stuur ik over msn naar je toe... i

Groets

duct tape, rondom je banden? lopen ze nog sneller aan den ik ik zo :shock: ;)

duct tape, wat een kut 'oplossing' , nee dan ben je vast en zeker een ' liefhebber '

duct tape, rondom je banden? lopen ze nog sneller aan den ik ik zo :shock: ;)

duct tape, wat een kut 'oplossing' , nee dan ben je vast en zeker een ' liefhebber '

ehm liefhebber van wat?? En als je niet wilt/kan meedenken of niet met oplossingen kunt komen hou ze dan alsjeblieeft voor je...

@ saties, stuur die foto's maar dan.

Groetjes Ram

ehm liefhebber van wat?? En als je niet wilt/kan meedenken of niet met oplossingen kunt komen hou ze dan alsjeblieeft voor je...

@ saties, stuur die foto's maar dan.

Groetjes Ram

@ mallemalle, je kunt inderdaad beter je comments voor je houden. Wij zijn er in ieder geval niet in geïnteresseerd.

En natuurlijk geen duct tape op z'n banden, maar op z'n spatbord tijdelijk, zodat de lak en het spatbord zelf niet beschadigen.

@ Satiesz, kun je die foto's hier niet plaatsen? Ik ben ook aan het rondkijken om m'n wielkasten te laten uitrollen. Denk dat ik er niet zelf aan wil beginnen, aangezien ook de kunststof bumpers dezelfde ronding moeten krijgen door ze te verwarmen en dan te buigen. Ga daar zelf niet aan beginnen.

@ mallemalle, je kunt inderdaad beter je comments voor je houden. Wij zijn er in ieder geval niet in geïnteresseerd.

En natuurlijk geen duct tape op z'n banden, maar op z'n spatbord tijdelijk, zodat de lak en het spatbord zelf niet beschadigen.

@ Satiesz, kun je die foto's hier niet plaatsen? Ik ben ook aan het rondkijken om m'n wielkasten te laten uitrollen. Denk dat ik er niet zelf aan wil beginnen, aangezien ook de kunststof bumpers dezelfde ronding moeten krijgen door ze te verwarmen en dan te buigen. Ga daar zelf niet aan beginnen.

@ risl: jij snapt me helemaal ;)

Wielkast is links iets het randje van naar binnen gerold maar het lak begon al los te laten helaas... Heeft echter nog niet geholpen, maar als het nodig was zou ik er gewoon terug kunnen!

Zat aan de andere kant te denken aan een schroefset die in h oogte en hardheid te verstellen is, maar dat is wel een stukkie duurder als beide kasten uitrollen en zonodig laten spuiten...

Hoe denken jullie erover??

Groetjes Ram

@ risl: jij snapt me helemaal ;)

Wielkast is links iets het randje van naar binnen gerold maar het lak begon al los te laten helaas... Heeft echter nog niet geholpen, maar als het nodig was zou ik er gewoon terug kunnen!

Zat aan de andere kant te denken aan een schroefset die in h oogte en hardheid te verstellen is, maar dat is wel een stukkie duurder als beide kasten uitrollen en zonodig laten spuiten...

Hoe denken jullie erover??

Groetjes Ram

Hey, tja, als je lak al gaat barsten, zou ik zeker gaan voor een schroefset. Want die is wel goedkoper dan uitrollen + spuiten. Of toch wat smallere velgen? Of met een andere ET-waarde kunnen de wielen ook wat verder naar binnen vallen.

Ik ga er vanuit dat je er geen spacers op hebt, anders die er tussenuit halen natuurlijk. Maar ik ga er ook vanuit dat je dat zelf wel had kunnen bedenken ;)

Hey, tja, als je lak al gaat barsten, zou ik zeker gaan voor een schroefset. Want die is wel goedkoper dan uitrollen + spuiten. Of toch wat smallere velgen? Of met een andere ET-waarde kunnen de wielen ook wat verder naar binnen vallen.

Ik ga er vanuit dat je er geen spacers op hebt, anders die er tussenuit halen natuurlijk. Maar ik ga er ook vanuit dat je dat zelf wel had kunnen bedenken ;)

Andere wielen heb ik al omdat anders de spaken van de oude velgen tegen de klauw aan kwamen van de big brake kit. En dan nog zijn er spacers nodig geweest van denk een mm of 6. Nu heb ik nog ckr wel 5mm speling tussen de klauw en velg, Misschien een iets dunnere spacer dan??

Terug
Naar boven