• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

banden voor 7,5 en 8,5j 14"

beste mensen,

ik ben op zoek naar banden voor mn verbreed staal 7, en 8,5j 14" voor onder mn corsa c ..

ik d8 zelf aan 205/45R14 voor de 8,5j en 185/50R14 voor de 7,5j ... nu kan ik die 205/45R14 maat nergens vinden, dus mijn vraag is welke banden andere mensen hier op dat soort velgen proppen :-P

alvast bedankt !

Op verbreed staal zet men vaak getrokken banden.

Dus eigenlijk een paar breedte maatjes te klein, zodat de wangen naar binnen vallen.

195 is wel een optie voor de 8,5J

Ik zou 185 of 175 pakken voor de 7J, dan houd je de look een beetje gelijk. Anders staan de smallere velgen met rechtere banden dan de bredere velgen.

Op verbreed staal zet men vaak getrokken banden.

Dus eigenlijk een paar breedte maatjes te klein, zodat de wangen naar binnen vallen.

Ik zou 185 of 175 pakken voor de 7J, dan houd je de look een beetje gelijk. Anders staan de smallere velgen met rechtere banden dan de bredere velgen.

@McKaamos wrote:Op verbreed staal zet men vaak getrokken banden.

dat idee had ik zelf ook al ja :P

t word dan denk 195/45R14 en 185/50R14 ... ik zal hier foto's plaatsen zodra de banden en velgen dr onder zitten !!

@McKaamos wrote:Op verbreed staal zet men vaak getrokken banden.

dat idee had ik zelf ook al ja :P

t word dan denk 195/45R14 en 185/50R14 ... ik zal hier foto's plaatsen zodra de banden en velgen dr onder zitten !!

hmmm heb vandaag van de euromaster gehoord dat ze ook 225/40R14 kunnen leveren .. ben benieuwd hoe dat zou staan :P

hmmm heb vandaag van de euromaster gehoord dat ze ook 225/40R14 kunnen leveren .. ben benieuwd hoe dat zou staan :P

Terug
Naar boven