• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

banden

Heb er zelf goede ervaringen mee. Snelle levering en super service (had verkeerde besteld, mail achteraan gestuurd, en werd gelijk in orde gemaakt) :thumbup

Heb er zelf goede ervaringen mee. Snelle levering en super service (had verkeerde besteld, mail achteraan gestuurd, en werd gelijk in orde gemaakt) :thumbup

[rquote=1874380&tid=143166&author=roekenest]waar halen jullie je banden ?..

is www.autobandenmarkt.nl wat?[/rquote]

Daar heb ik de laatste keer mijn banden besteld. Binnen een paar dagen in huis.

Geen klachten over.

Groeten,

Wouter

[rquote=1874380&tid=143166&author=roekenest]waar halen jullie je banden ?..

is www.autobandenmarkt.nl wat?[/rquote]

Daar heb ik de laatste keer mijn banden besteld. Binnen een paar dagen in huis.

Geen klachten over.

Groeten,

Wouter

er was nog een andere website waar je banden online kon halen,stond hier ook op het forum ergens.

weet de naam niet meer,maar waren goedkoper als autobandemarkt.

er was nog een andere website waar je banden online kon halen,stond hier ook op het forum ergens.

weet de naam niet meer,maar waren goedkoper als autobandemarkt.

banden haal ik gewoon bij banden boer hier in de buurt die heeft altijd nette prijs

die paar euro mag hij van mij wel verdienen is meestal metten klaar en weer naar huis

banden haal ik gewoon bij banden boer hier in de buurt die heeft altijd nette prijs

die paar euro mag hij van mij wel verdienen is meestal metten klaar en weer naar huis

heb er al een set of 4-5 besteld, mijn vader heeft er complete winterbanden besteld en ook gewoon losse banden en is altijd snel geleverd, verse banden, goeie prijs

Terug
Naar boven