Ik heb afgelopen een 2e hands Astra ST gekocht waarbij een bandenreparatiesetje zit i.p.v. een reservewiel. In het instructieboekje staat dat de werking van de bijgeleverde vloeistof na het verlopen van de uiterste gebruiksdatum niet meer gegarandeerd kan worden. Deze datum zou op het flesje staan.
Er staat inderdaad een datum op, nl. 10/11. Deze datum komt overeen met de datum dat het kenteken geregistreerd is, oktober 2011.
Nu vraag ik me twee dingen af:
1. Is deze datum de productiedatum? (lijkt me logisch dat men een nieuwe vloeistof bij een nieuwe Opel levert)
2. Na hoeveel jaar moet je deze vloeistof vervangen? (want in de beschrijving noch het instructieboekje staat het vermeld)
Alvast bedankt voor de reacties.
Er staat inderdaad een datum op, nl. 10/11. Deze datum komt overeen met de datum dat het kenteken geregistreerd is, oktober 2011.
Nu vraag ik me twee dingen af:
1. Is deze datum de productiedatum? (lijkt me logisch dat men een nieuwe vloeistof bij een nieuwe Opel levert)
2. Na hoeveel jaar moet je deze vloeistof vervangen? (want in de beschrijving noch het instructieboekje staat het vermeld)
Alvast bedankt voor de reacties.