• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bandenspanningssensoren herbruikbaar ?

ahrend

Post veel
Als ik nieuwe banden laat monteren,kan ik dan de bestaande bandenspanningssensoren hergebruiken of krijgen ze dat normaal gesproken niet voor elkaar ?:hmmz

ja dat kan, als het boutje niet afbreekt wat soms wel eens gebeurt door dat het een staal boutje is en in een aluminium buitenkant komt.

ja dat kan, als het boutje niet afbreekt wat soms wel eens gebeurt door dat het een staal boutje is en in een aluminium buitenkant komt.

Als je nieuwe banden monteerd op de zelfde velgen , dan hoeven ze er toch niet af?

Als ze mee moeten naar andere velgen , dan heb je kans dat ze breken.... das het nadeel van die sensoren !

Als je nieuwe banden monteerd op de zelfde velgen , dan hoeven ze er toch niet af?

Als ze mee moeten naar andere velgen , dan heb je kans dat ze breken.... das het nadeel van die sensoren !

[rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Verrassend...:D Niemand vindt ze mooi namelijk, die raak je noooooit kwijt natuurlijk...

[rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Verrassend...:D Niemand vindt ze mooi namelijk, die raak je noooooit kwijt natuurlijk...

[rquote=1864406&tid=142357&author=Edvries][rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Verrassend...:D Niemand vindt ze mooi namelijk, die raak je noooooit kwijt natuurlijk...[/rquote]

Nou daar ben ik dan blij mee,dan raak ik ze ook zeker nie kwijt :P:P

[rquote=1864406&tid=142357&author=Edvries][rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Verrassend...:D Niemand vindt ze mooi namelijk, die raak je noooooit kwijt natuurlijk...[/rquote]

Nou daar ben ik dan blij mee,dan raak ik ze ook zeker nie kwijt :P:P

Ze moeten alleen uitkijken met banden monteren dat ze het ventiel niet breken. Een goeie bandenfitter weet wel hoe het moet.

Als het stukje breekt waar het binnenventieltje in zit kan je deze laten repareren. Kost max 30 euro. Komt er een nieuw stukje opgeschroefd.

Ze moeten alleen uitkijken met banden monteren dat ze het ventiel niet breken. Een goeie bandenfitter weet wel hoe het moet.

Als het stukje breekt waar het binnenventieltje in zit kan je deze laten repareren. Kost max 30 euro. Komt er een nieuw stukje opgeschroefd.

[rquote=1864420&tid=142357&author=ahrend][rquote=1864406&tid=142357&author=Edvries][rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Nou daar ben ik dan blij mee,dan raak ik ze ook zeker nie kwijt :P:P[/rquote]

Niet voor de prijs die jij er voor betaald hebt.:jerry:jerry

Safe driving Jurgen

[rquote=1864420&tid=142357&author=ahrend][rquote=1864406&tid=142357&author=Edvries][rquote=1864379&tid=142357&author=ahrend]ff voor de duidelijkheid ,ze blijven op dezelfde velgen :)[/rquote]

Nou daar ben ik dan blij mee,dan raak ik ze ook zeker nie kwijt :P:P[/rquote]

Niet voor de prijs die jij er voor betaald hebt.:jerry:jerry

Safe driving Jurgen

Terug
Naar boven