• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

voor 17 euro? per velg?

moet zeggen heb meerdere sets liggen maar deze zijn echt super strak afgewerkt,velgen zijn ook allemaal erg strak en dat voor 200,-

hey popke,

ja vanmiddag weer aangekomen,nee,gister gingen we naar leeuwarden amar ging niet helemaal goed met zwager/schoonzwager:Pdie meost naart ziekenhuis in dokkum,toen moesten we kanen met de fam daarna nog ff om 23:00 het ijs op gegaan,maar lag veel aangevroren sneeuw en vanochtend om 11 uur richting het zeeuwse geknalt.

Originally posted by voederbiet

origineel gepost door mantadevil

Originally posted by Ghanz

:o hoezo breed :D

ach voor 17 euro per velg heb je ze net zo breed hans;)

en waaro kan dat als ik vragen mag?;)

van der mik in vinkeveen

moet je maar effe googlen voor adres;)

Originally posted by voederbiet

Originally posted by Ghanz

:o hoezo breed :D

ach voor 17 euro per velg heb je ze net zo breed hans;)

en waaro kan dat als ik vragen mag?;)

van der mik in vinkeveen

moet je maar effe googlen voor adres;)

Die deden t toch niet meer?

dat zou kunnen dat weet ik niet.

hier in de omgeving zit er trouwens ook een die het doet,

en van horen zeggen ook GOED.

ach.. er zijn er zo veel die het doen :D

ben nu momenteel op zoek naar een goede 2,4,mag kaal blok wezen,moeten 45 of 48-ers op komen,

verw8 binnen kort hier een nieuw cebora migmag las apparaat dus dan meteen wielranden nog eens goed aanpakken,en nog wat slechte plekken,zoals onder het ruitenwisser reservoir,ook moet er een nieuwe kriksteun onder maar doe ze meteen rond om vernieuwen,komen eigenbouw steunen onder,carterbeschermplaat is ook al bijna klaar,(moet je anders op het werk:P:P)

moet gewoon een schuur hebben,dat ie eens helemaal uitelkaar kan:(

des noods party tent:P moet alleen eerst de muur bij ons en de buren omvallen:):):)komt goed(klote duitsers):jerry

bandjes zijn inmiddles ook gevonden 285/50/15 en 255/50/15 is helaas niet anders maar ja moet er maar mee,

nu wil ik mijn deuren nog aanpassen zoals danny heeft,dus ascona stijlen er op bakken heeft iemand hier duidelijke fotos van?

Ja voor zijn sper, een Quaiffe. Heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar het werkt.

Manta staat helaas op stal en niet kort bij huis dus ff geduld.

dorpje van 350 inwoners waarvan grote deel nog vakantiehuizen zijn en er dus nooit zijn:P

ik ga zo ie zo off topic want ga me nest op zoeken,morgen weer verder spullen maken voor de auto,is lekker rustig opt werk,

motorsteunen verlengen enz:P

Motorsteunen verlengen???

En onder het ruitenwisser reservoir, daar zit bij mij zo'n rubber plaatje. Gewoon eraf trekken en niet meer terug zetten denk ik?

ja om blok wat naar achter te plaatsen straks.

rubber plaatje?je bedoelt de demp mat?maar staal daar onder is rot:P,ruitenwisser reservoir zit toch niet meer daar,maar komt gewoon nieuwe plaat in

Bij mij was dat plaatje onder het reservoir ook rot en als resultaat m'n bodemplaat

onder de pedalen rot. Tip: als je een nieuw plaatje inlast, zet het dan een beetje schuin zodat

het regenwater er af kan lopen.

Terug
Naar boven