• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bastuck groep A

mayhem

Woont hier bijna
er zullen vast mensen rijden met een bastuck op hun corsa a 16v... hoe luid is dat? gaat me voornamelijk om de middendemper sectie.

aangezien m'n corsa nu irritant luid is.

Ik rij er mee, maar na de webers is het spulletje wel luider geworden :S

Proppen glaswol schoten je om de oren :P

Maar is goed te doen ;)

origineel gepost door freek corsa

Hahaha alles is goed te doen bij jou :P

Hahaha! :P

Ben gewoon niet zon zeikerd.. ;)

Maar is serieus geen irritant geluid, dimt ook goed, klinkt bij veel gas geven.

ik ook niet, maar dit is gewoon niet grappig meer.

hij moet en zal stil worden.. SW kan beamen wat voor teringherrie mijn corsa maakt als je op t gas gaat.

Je had nu een laser demper?

Ik had ook die inmense takkenherrie met 2 dempers van laser....komt door de grote diameter inwendig.

Ik heb nu een einddemper van Sebring...scheelt een stuk, en qua pijpdiameter hoefde ik het niet te laten. Ik hoef geen groep A....Alleen nu is mn std middendemper overleden, rammelt van binnen en hij schiet stukjes kattenhaar naar buiten:jerry

die van mijn maakt ook een tering herrie.. op weg naar O'leben heb ik met oordoppen en oorkleppen op gezeten...

Ik heb een Bastuck voor m'n B besteld incl middendemper...

Vriend van me heeft dezelfde met het zelfde blok en het geluid is echt netjes...

Als je op het gas gaat komt er een hoop kabaal onder de motorkap vandaag, maar de uitlaat valt echt reuze mee :vertag

origineel gepost door Honza

Vriend van me heeft dezelfde met het zelfde blok en het geluid is echt netjes...

Als je op het gas gaat komt er een hoop kabaal onder de motorkap vandaag, maar de uitlaat valt echt reuze mee :vertag

De buurvrouw denkt er trouwens anders over. Die zat gisteren te klagen tegen de vrouw :D:D. Moest een keer om 5 uur weg afgelopen week en daar werd ze wakker van! Kan ik het helpen dat ik ff iets gas moest geven om de boel aan de praat te houden ;):D.

origineel gepost door Vipertjegts

origineel gepost door Honza

De buurvrouw denkt er trouwens anders over. Die zat gisteren te klagen tegen de vrouw :D:D. Moest een keer om 5 uur weg afgelopen week en daar werd ze wakker van! Kan ik het helpen dat ik ff iets gas moest geven om de boel aan de praat te houden ;):D.

:wors

herkenbaar 's ochtends vooral ja (kwa herrie dan), secundaire luchtpomp erbij, kouwuh pijp. :jerry

de buren kennen me wat, ik rij 's ochtends half 6 de straat uit, nooit iemand over gehoord.

nu rij ik daily met de D (volledig orginele uitlaatlijn) maar heb ruim een maand daily met de corsa naar t werk gegaan.

mijn middendemper is een 600mm lange simons, en een 350mm lange jama einddemper. beide indd free flow krengen van 63.5 inwendig.

heb al wat opgevraagt bij een uitlatenboer, die zou me leuke dempers kunnen leveren. enkel de prijs nog ff afwachten..

Verder geen problemen met de uitlaat hoor. Herrie valt reuze mee, had het veel erger verwacht.

En de buurvrouw zoekt het maar lekker uit ja. Lekker boeiend hoe ze erover denkt. Ze spoort niet helemaal. Was een jaar of 5 terug met een hangend toilet bezig, om half 9 's avonds moesten er nog ff 4 gaten de vloer in (vrouwtje stond op knappen dus toilet moest nog ff snel af). Boor had net de eerste tik gezet of de bel ging al. Hoe lang het ging duren want de kids moesten naar bed! OPZOUTEN!!!

Luustrn..

M*ngol op youtube die er mee rijd:

Idioot #1

Idioot #2

Is lekker stil bij constante toeren en bij "onverantwoord gedrag" (Zie ne*kfout achter het stuur..) lekker luid ;)

Is zelf met webers,4-1 en 283graden stokken!

Dus midden en einddemper van bastuck 63.5mm.

I rest my case... :vertag

hmm... mongol die z'n corsa er mee laat pruttelen net na inbouw.. dus tam gas geven.

diezelde kerel, als ie langskomt (en ja, dat tussengas opt eind klinkt VET!) dat dan weer wel....

nog een keer, maar dan in de auto, door heel de 4de versnelling heen..

Terug
Naar boven