• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BBS RM. spuiten of poedercoaten?

schuitje

Post veel
hallo.

ik heb een setje bbs rm die ik wil opknappen. maar moet ik het hart nou laten coaten of spuiten?

iemand ervaring mee?

groetjes

wordt wel een lang project hoor denk ik. heb nog goede wielen onder de c maar had deze goedkoop aangeboden gekregen.

wordt wel een lang project hoor denk ik. heb nog goede wielen onder de c maar had deze goedkoop aangeboden gekregen.

Coaten natuurlijk, wel met alle boutjes er in om het schroefdraad vrij te houden van coating.

Je weet zelf wel, coaten is gewoon veel harder als spuiten. Plus dat je ze sneller klaar hebt.

En als je nou je boutjes laat zitten met het coaten, hebben de kopjes ook gelijk een leuk kleurtje. Al moet je dan wel uitkijken met je gereedschap want zelfs poedercoating stoot je er af...al zal dat minder snel zijn als spuitlak...

Coaten natuurlijk, wel met alle boutjes er in om het schroefdraad vrij te houden van coating.

Je weet zelf wel, coaten is gewoon veel harder als spuiten. Plus dat je ze sneller klaar hebt.

En als je nou je boutjes laat zitten met het coaten, hebben de kopjes ook gelijk een leuk kleurtje. Al moet je dan wel uitkijken met je gereedschap want zelfs poedercoating stoot je er af...al zal dat minder snel zijn als spuitlak...

oke, ja das waar. dacht het zelf ook al maar je weet maar nooit.

boutje komen er nieuw in denk ik.

bedankt voor je antwoord

oke, ja das waar. dacht het zelf ook al maar je weet maar nooit.

boutje komen er nieuw in denk ik.

bedankt voor je antwoord

Ik breng binnenkort mijn speedlines bij die poedercoater van jou. Laat ze dan ook chromelook doen.

ben zeer benieuwd naar het resultaat. :thumbup

Ik breng binnenkort mijn speedlines bij die poedercoater van jou. Laat ze dan ook chromelook doen.

ben zeer benieuwd naar het resultaat. :thumbup

Terug
Naar boven