• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BBS RX velgen

[rquote=1652751&tid=125083&author=2slow]Dat stuurwiel vind ik ook wel erg mooi, maar ik denk dat die bemachtigen, een soort van mission imposible word.

Het irmscher onderdeel nummer voor die spoiler (met 3de remlicht) is: i2701405[/rquote]

Heb je ook het onderdeelnummer zónder remlicht (mits die variant bestaat)? Of hebben we het dan meteen over de boemerang spoiler want dan is dat i2701449.

Ik denk dat je op zoek bent naar het nummer i2701401?

i2701401.jpg

Voor je portemonnee is het trouwens beter om er een remlicht bij te nemen.

[rquote=1823973&tid=125083&author=Opaul]Ik denk dat je op zoek bent naar het nummer i2701401?

i2701401.jpg

Voor je portemonnee is het trouwens beter om er een remlicht bij te nemen.[/rquote]

Deze is wel een stukje groter dan de gene met 3de remlicht. Of je zou even bij een ander merk moeten kijken. Bijv. Zender, Steinmetz, MS design of Rieger oid.

Hmm ik dacht even dat het mijn eigen spoiler zou zijn maar dan zonder remlicht dus nee diegene ben ik niet naar op zoek, ik weet wél iemand die er eentje op marktplaats te koop aan biedt en zal hem naar dit forum doorverwijzen.

In dit geval ga ik gewoon het remlicht uit mijn spoiler halen en het overgebleven gat dicht laten werken omdat ik perse de raamspoiler met remlicht wil hebben.

Herstel, met dank aan NEDO heb ik deze week een antwoord op mijn mail aan Irmscher Classics gekregen dat de bevestigingsmaterialen (nummer 72701408) inclusief voetrubbers voor mijn spoiler i2701405 nog wél leverbaar zijn. Komende week ga ik ze samen met een set zwaardere gasdrukdempers bestellen :D!

@ InjectTheVenom:

Graag gedaan jongen.

Laat me nog weten wanneer je begint met je wielkasten uitrollen.

@NEDO: :o de watte?? Eerst roest schade ontdekken door omgerolde wielkastranden en dan nu weer risico gaan lopen op het zelfde? Nee danku beleefd dat gaat er niet van komen!

Volgend weekend ga ik de nieuwe plaatdelen halen in Best en in de week erna gaan beide schermen definitief los, misschien maandag meteen al.

Terug
Naar boven