Goedeavond mensen,
Misschien dat iemand me kan en wil helpen bij het volgende.
Ik heb onlangs een Rekord E2 van de 1e eigenaar gekocht.
- '86
- 2.2 autom
Standaard met een linker buitenspiegel en geen rechter.
Dit ziet er totaal niet uit.
Dus nu heb ik er twee nieuwe elektrische spiegels (met verwarming) bij gekocht.
Heeft misschien iemand een afbeelding of foto voor mij waarop ik kan zien waar het bedieningspaneeltje origineel hoort te zitten?
En zit dit paneeltje toevallig ook in de E-kadett met elektrisch spiegels ingebouwd? Dit paneeltje heb ik ook nog niet al heb ik er wel een zien staan op ebay.
Heeft iemand er toevallig één liggen?
Het aansluitschema heb ik wel reeds gedownload.
Graag zou ik ook originele stekkers aan de nieuwe kabelboom willen hebben maar die zullen wel niet makkelijk te verkrijgen zijn denk ik of weet iemand welk merk stekkers dit zijn of waar die
te verkrijgen zijn?
Meteen vervang ik ook maar de kabels van de centrale vergrendeling door extra flexibele kabels omdat dit vroeg of laat toch problemen gaat geven.
Alvast dank voor eventuele hulp.
Met vriendelijke groet,
R. Zeelenberg
Misschien dat iemand me kan en wil helpen bij het volgende.
Ik heb onlangs een Rekord E2 van de 1e eigenaar gekocht.
- '86
- 2.2 autom
Standaard met een linker buitenspiegel en geen rechter.
Dit ziet er totaal niet uit.
Dus nu heb ik er twee nieuwe elektrische spiegels (met verwarming) bij gekocht.
Heeft misschien iemand een afbeelding of foto voor mij waarop ik kan zien waar het bedieningspaneeltje origineel hoort te zitten?
En zit dit paneeltje toevallig ook in de E-kadett met elektrisch spiegels ingebouwd? Dit paneeltje heb ik ook nog niet al heb ik er wel een zien staan op ebay.
Heeft iemand er toevallig één liggen?
Het aansluitschema heb ik wel reeds gedownload.
Graag zou ik ook originele stekkers aan de nieuwe kabelboom willen hebben maar die zullen wel niet makkelijk te verkrijgen zijn denk ik of weet iemand welk merk stekkers dit zijn of waar die
te verkrijgen zijn?
Meteen vervang ik ook maar de kabels van de centrale vergrendeling door extra flexibele kabels omdat dit vroeg of laat toch problemen gaat geven.
Alvast dank voor eventuele hulp.
Met vriendelijke groet,
R. Zeelenberg