• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Begin van mijn project

hallo jongens & meiden..

Ik ben Ewoud^^ ik ben bijna 16 jaar nog 4 maanden naja bijna! :P ik start een project.. ik heb 2 opel corsa B gekocht die ga ik helemaal uitbouwen... hier zijn een paar plaatjes van het begin..

koplampen

de grond :P

zijkant king:

Achterlampen.

ja dit was het zo een beetje... zeg maar wat je ervan vindt!!

groeten NoFear:vertag:thumbup

Krantenwijken jah...

Bij ons doen ze het ook vanuit de auto, maar dat zijn geen kranten die ze brengen... :jerry

Grapje dude, zie er goed uit! ;)

Ja de 2e moet ik donderdag ophalen.. maar ik weet niet wat ik doe want die ik donderdag op ga halen heeft bijna geen roest alleen 2 roestplekjes... maar die is donker blauw en de andere die ik nu heb... is zoals jullie al gezien hebben is zilver...

maar wat zouden jullie doen?

gr NoFear

tja,eigenlijk is de vraag niet moeilijk.

de beste basis gebruiken.en de rest overzetten.

beter een keer een auto laten overspuiten,als later bijv. een hoop laswerk en bijmaak werk hebben,en alsnog van alles moeten laten spuiten.

Hallo iedereen,

Hierbij de nog altijd beloofde foto's van mijn corsa's!! :wub

AngelEyes :wors

voorkant.

nog een keer de voorkant.

velgies! :agent

Readview!;)

voorkant!...

Alletwee of de foto!!:P

Alletwee de angeleyes..!!:wub

Nou veel kijk plezier!! en laat me weten wat je vind!! voor een 15 jarige!!:angel

Groeten NoFear:agent

Damn die grijze is vet:agent

Maar heb effe een vraagje. Die motorkap he, heb je die apart gespoten of ook een gedeelte van de voorkant mee laten spuiten?

Nou kijk ik heb die grijze een paar maanden geleden gekocht en toen was hij al zo maar hoe bedoel je gedeelte van de voorkant mee laten spuiten?

Terug
Naar boven