• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Begin van mijn project

nee dat bedoel ik eigenlijk niet:P

Heb laatst navraag gedaan bij een spuiter, hij zei wanneer ik de motorkap spuit moet ik eigenlijk ook

een gedeelte van de voorspoiler en de zijkanten mee spuiten omdat je anders een te groot kleur verschil krijgt.

Dus daarom mijn vraag. Omdat het bij jou er zo goed uitziet dacht ik laat ik maar effe vragen :angel

Nou, ik zal je eerlijk zeggen ik heb GEEN idee ik heb de auto zo gekocht dusja alles wat je ziet zat er al op behalve het stuur en de stereo maar daar heb ik geen foto's van maar het lijkt me beetje raar dat als je alleen de moterkap laat spuiten in DEZELFDE kleur als de auto dat het kleurverschil zo veel groter word:vertag

Maarja zou het toch nog even bij anderen navragen en bedankt voor je compliment!! king:

Ja dat snap ik het is altijd moeilijk om exact de zelfde kleur te mengen maar het lijkt me raar dat je dan een enorm kleurverschil krijgt... snappie?:P

Nouja.. enorm is het kleurverschil niet, maar met twee grote vlakken naast elkaar die iets kwa kleur verschillen ga je wel zien..

Terug
Naar boven