• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

behoorlijk fout

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum

MV

Post vaak
ik was wat aan het zoeken op internet en dan kom je zoiets tegen:hmmz

wat gaat er in zulke mensen hun hoofd om:P:P

opeltras045.jpg

opeldel018.jpg

deze hoort hier eigenlijk niet maar behoorlijk fout ook

opeldel07.jpg

opeltras045.jpg

Dit is een standaardmodelletje van opel, alleen gefebriceerd in roemenie. Je hebt de gsi 8v en 16v + gsi turbine. snel, sneller, snelst laat maar zeggen. Turbine uitgevoerd in hoogwaardig blik en heeft 120 KN stuwkracht. Met de standaard kadett tank van 52l heeft hij een actieradius van 0,625km. maar je bent er wel heel snel:P Houdt bij stoplichten tijdig rekening met remmen aangezien de gsi turbine uitgevoerd is met de reminrichting van de 1.3S, ze kunnen wat warm worden:P

man wat n wagens sommige zijn nog wel te redden door er wat dingen af te halen, maar die glofbmwkadett cabrio gevallen kennen echt niet:cry wat zonde zeg koop dan gewoon n vulliswagen of een BlikMetWielen.

groeten nick

haha inderdaad, kan ook haast niet snappen dat mensen dit mooi vinden....

maar een 2e eigenaar zou hem er beter uit kunnen laten zien:P

ach ze zijn er in ieder geval druk mee geweest :jerry ook zie ik nergens ongespoten bumpers, dan ben ik al gauw tevreden :''')

die cabrio met bmw front is toch van de grote beurt? God wat is die verkracht...

Die blauwe kadett is nog wel te pruimen trouwens :D

doe mij ook maar een gewone orginele kadett. beetje verlaagd natuurlijk anders is er niet mee te rijden :)

vind er helemaal niets aan zo een uit de kluiten gewassen kadettje :thumbdown

Terug
Naar boven