• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekende van hier?

Gerrit78

Post vaak
Zag deze net staan op marktplaats en vind het wel een strak ding, iemand die deze kent ik had hem nog nooit eerder gezien.

Gerrit ;)

Ik heb hem volgens mij wel eens in belgie te koop gezien.

Wat betreft het kenteken, ik denk nieuw ingevoerd en in handelsvoorraad gezet? :hmmz

Het kenteken schijnt wel geldig te zijn volgens die VWE site, maar heeft geen tenaamstelling etc. Ik vind het ook vreemd, maar ik denk aan die optie.

Als ie afgeleverd wordt met nieuwe apk ga ik juist altijd twijfelen ;)

De auto is wel echt geweldig jaren tachtig! Helemaal goed voor een manta :)

Die mogen ze me graag geven hoor! Alleen moeten ze die arme vrouw dan wel even een setje tepels bijschilderen :jerry

staat id als 1600 geregistreerd maar goed hoeveel blokken zijn er wel niet omgezet in 30 jaar ?

ach en hij wordt afgeleverd met nieuwe apk dus zalt wel goed zijn lijkt me

verder niet mijn smaak maar goed das ieders eigen

zag hem ook staan gisteren ,vind het wel apart ding

zou het ook niet erg vinden als die hier zou staan ,enkel blok vind ik minder

maar was er in 77 al een 1.8????, dacht dat deze pas later gekomen waren

Toch moet je wat beter kijken Joeri, er is minder aan de hand dan dat je zo denkt.

Het dashboad is een oud type, hij heeft het oude type vloerbedekking en er zit een parafaan in met 2 roosters, dit alles wijst op een oud type.

kans is groot dat het chassis verder gewoon klopt, maar dat er gewoon een andere motor in zit.

oud typy vloerbekleding henk ? lijkt mij meer gsi achtig, maargoed, mag de pret niet drukken.

dat tuunhek achterop ( jalouzie) waar is dat er een van, hij is anders als anders... :hmmz

Terug
Naar boven