• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bekende van hier

kadettje-89

Post vaak
ik rij steeds met de bus in rotterdam zuid vlak bij zuiderziekenhuis en zie daar steeds een mooie witte b cc staan met een zwarte motorkap en zwarte achterplaat tussen de lichten.lt-..-sb.iemand van hier.

ik snap echt nix meer van dit forum.iedereen en alles kan zich zomaar in elke topic die hier bestaat zomaar voorstellen of soms zonder voor te stellen posten.en nu weet ik bij sommige topic weinig gekeken word en dan plaats ik een bericht in algemeen manta topic en dan word er moeilijk over gedaan.door sommige reacties die hier gegeven worden gaat het forum beetje bij beetje achter uit.ik denk dat voor iedereen maar 1 en de zelfde regel aan gehouden moeten worden.voor stellen in voorstel topic enz enz enz enz

in het gespot topic wordt zeker wel vaak gekeken, en anders komt het hele forum vol te staan met zulke topics. dat kan beter gewoon in 1 topic blijven.

ik zie het probleem niet.

origineel gepost door Christian-tsx

in het gespot topic wordt zeker wel vaak gekeken, en anders komt het hele forum vol te staan met zulke topics. dat kan beter gewoon in 1 topic blijven.

ik zie het probleem niet.

Helemaal mee eens.

Als iedereen een eigen topic zou beginnen met wie weet wat van deze wagen. Is het overzicht heel snel zoek.

Er staat hier zoveel informatie dat je gewoon iets van overzicht zult moeten houden.

En dat dat dan betekend dat je bepaalde topics in 1 deel zet, lijkt me niet meer dan logisch.

Denk dat als iedereen zich eens de moeite neemt om de forum regels ook daadwerkelijk door te lezen, ipv gelijk met ok weg te klikken, dat er een hele hoop gezeik voorkomen kan worden.

nou zon super drukke forum is het nou ook weer niet dus wat is het probleem. ben een beetje moe geworden om steeds dezelfde onderwerpen voor mijn neus te zien. ik zou graag een foto willen zien van die cc.:D

:hmmz gespot topic :4064 antwoorden, 230885 x bekeken, lijkt mij toch dat daar veel mensen kijken

Heb ik speciaal een topicje voor aangemaakt:angel

Maar om je een antwoordt te geven.

Is wel iemand van hier, alleen hij komt er niet zo veel..

:angel

Terug
Naar boven