• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekerhouder danwel maken of slim idee ??

mik83

Post weinig
Hallo medeleden

ik dacht we hebben allemaal een mooie astra G, maar sommige missen een mooie bekerhouder voor wie het aan gaat.

Althans als je dashboard kastje naar beneden doet heb ze wel.

Maar dacht meer aan het middenconsole ,we hebben daar een vak over 1 din om precies te zijn.

Zijn er mensen hier op de forum, die daarmee hebben geknutseld,om een mooie bekerhouder van te maken ???

Of natuurlijk iets anders ben benieuwd naar de reacties.

Jammer dat we niet hetzelfde als de vectra hebben die rondbouwjaar 99,00,01 zijn, dat is netjes weggewerkt in het middenconsole.

kijken uit naar de reacties liefst met foto's ook voor de mede-leden

bedankt mik83

Bekerhouder van VAG in een Vectra A, met dank aan oenatje voor de foto's!

@Oenatje wrote:vandaag dit geinstalleerd:

386475869.jpg

386475872.jpg

386475884.jpg

Je deurvakken hebben overigens ook een half-ronde uitsparing waar bijvoorbeeld een (afgesloten) flesje Spa perfect in past.

Oja excuus voor degene die weer beter nadenken dan mij vandaag,ja ze zitten ook in de deur,maar als je mijn onderwerp leest

probeer gewoon mee te denken ipv de slimmerik uit te hangen

@The Undertaker wrote:Bekerhouder van VAG in een Vectra A, met dank aan oenatje voor de foto's!

386475869.jpg

386475872.jpg

386475884.jpg

hey, die is van mij :kewlpics

op ebay gekocht nieuw. zit oorspronkelijk in een polo meen ik

In de polo 9n1 welteverstaan :jerry

@Oenatje wrote:@The Undertaker wrote:Bekerhouder van VAG in een Vectra A, met dank aan oenatje voor de foto's!

386475869.jpg

386475872.jpg

386475884.jpg

hey, die is van mij :kewlpics

op ebay gekocht nieuw. zit oorspronkelijk in een polo meen ik

@mik83 wrote:Oja excuus voor degene die weer beter nadenken dan mij vandaag,ja ze zitten ook in de deur,maar als je mijn onderwerp leest

probeer gewoon mee te denken ipv de slimmerik uit te hangen

Geen dank.

Jij vroeg om bekerhouders en ik gaf aan dat je ook in je deuren het een en ander kwijt kan. Het duurde ook even voordat ik de link legde tussen uitsparing en flesje Spa dus ik dacht te helpen. Schijnbaar niet dus.

Anyway; die oplossing om een DIN-vak om te bouwen van VW is wel een mooie. :thumb

aardig blijven king:

deze bekerhouder is ook te krijgen met links een klein opbergvakje en rechts 1 bekerhouder, het zit dus in een 6n2 en 9n1, 6n2 moet je na vragen :thumb

Je zou ook kunnen overwegen om een armsteun te monteren, soms zie je daarin ook uitsparingen voor bekers.

En anders...beun-de-haas-style: :jerry

tape-cup-holder.jpg

@RISL wrote:Je zou ook kunnen overwegen om een armsteun te monteren, soms zie je daarin ook uitsparingen voor bekers.

En anders...beun-de-haas-style: :jerry

tape-cup-holder.jpg

In één woord: geniaal. Daar zou ik nooit aan gedacht hebben xD. "Het beste idee van Nederland" wil ik het niet noemen, maar vind het wel zeker origineel. Zou het zelf echter niet in de auto willen hebben ;).

vind dit wel een leuke must have.

zou soiets ook mogelijk zijn in een corsa b??

die heeft helemaal geen bekerhouders:)

wellicht asbak eruit slopen, of op de plek van de bc :hmmz

@Twitchy wrote:en waar strooi je je as dan?? oh wacht, daar heb je dan een handig blikje cola voor :???:

Niet, toen ik nog rookte stopte ik onderweg, ik rookte niet in de auto. Ik rook al lang niet meer dus een asbak is overbodig ;)

Maar goed: Back on topic!

Asbak kan toch ook als muntenbakkie fungeren? Hoef je niet te zoeken naar voer voor de parkeermeter ;)

En ontopic: Vind die Lupo/Polo dingen wel nice eruit zien

Terug
Naar boven