• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekerhouder

stiggel

Post weleens wat
Hallo allemaal,

Is er iemand die weet of er bekerhouders in de handel zijn die achteraf in een Vec. C te monteren zijn?

Ik mis deze simpele optie namelijk erg in mijn auto (Vec. C2, 07-2006).

Uiteraard bij voorkeur een origineel onderdeel, maar een net alternatief kan natuurlijk ook, aangezien ik vrees dat er geen originele houders bestaan.

Tussen de voorstoelen heb ik mijn telefoonhouder (UHP-4) zitten, dus ik zoek een bekerhouder die aan het dashbord gemonteerd kan worden.

GrtN!

STiGGEL

Ja, idd, zou erg makkelijk zijn! Die tussen de voorstoelen in zit slaat ook werkelijk nergens op, alles flikkert daaruit dus dat is bij mij een kleingeldbak!

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..

Ja, idd, zou erg makkelijk zijn! Die tussen de voorstoelen in zit slaat ook werkelijk nergens op, alles flikkert daaruit dus dat is bij mij een kleingeldbak!

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..

Hey EdVries,

Even snel een off-topic vraagje:

Als ik het goed heb, dan heb jij net als ik een 1.9 CDTi (120 PK). En deze heb je laten chippen bij EDS?

Wat kost dit eigenlijk? En onder mijn Opel hangt een roetfilter :thumbdown

Ik heb wel eens gehoord dat dat ding chippen lastiger maakt?!

Heb jij enig idee?

STiGGEL

[rquote=1841643&tid=140496&author=Edvries]Ja, idd, zou erg makkelijk zijn! Die tussen de voorstoelen in zit slaat ook werkelijk nergens op, alles flikkert daaruit dus dat is bij mij een kleingeldbak!

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..[/rquote]

Hey EdVries,

Als ik het goed heb, dan heb jij net als ik een 1.9 CDTi (120 PK). En deze heb je laten chippen bij EDS?

Heb jij enig idee?

STiGGEL

[rquote=1841643&tid=140496&author=Edvries]Ja, idd, zou erg makkelijk zijn! Die tussen de voorstoelen in zit slaat ook werkelijk nergens op, alles flikkert daaruit dus dat is bij mij een kleingeldbak!

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..[/rquote]

[rquote=1841647&tid=140496&author=stiggel]Hey EdVries,

Heb jij enig idee?

STiGGEL

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..[/rquote][/rquote]

u2u

[rquote=1841647&tid=140496&author=stiggel]Hey EdVries,

Heb jij enig idee?

STiGGEL

Zou mooi zijn als ze er waren op[ een of andere manier..[/rquote][/rquote]

u2u

Lederen en half-lederen interieurs hebben een bekerhouder in de zitting van de achterbank. Die kan je ook gebruiken !!

IMG_0330.JPG

Lederen en half-lederen interieurs hebben een bekerhouder in de zitting van de achterbank. Die kan je ook gebruiken !!

IMG_0330.JPG

klopt ik heb ze daar ook zitten, maar is wel een beetje lastig als je aan het rijden bent en naar achter moet grijpen voor je drankje :wtf

volgens mij zitten er als je je dashboard kastje openmaakt ook twee uitsparingen in de klep voor bekers !

greetz.

klopt ik heb ze daar ook zitten, maar is wel een beetje lastig als je aan het rijden bent en naar achter moet grijpen voor je drankje :wtf

volgens mij zitten er als je je dashboard kastje openmaakt ook twee uitsparingen in de klep voor bekers !

greetz.

Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel

Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel

[rquote=1842039&tid=140496&author=tuinmeubel]Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel[/rquote]

LOL die fantasie heb ik er ook altijd bij:D

en achter past het idd stukken beter:thumbup

[rquote=1842039&tid=140496&author=tuinmeubel]Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel[/rquote]

LOL die fantasie heb ik er ook altijd bij:D

en achter past het idd stukken beter:thumbup

je zou natuurlijk ook een flesje in je armsteun kunnen zetten,

nooit geprobeerd maar zou moeten kunnen lijkt me.

moet je natuurlijk wel een armsteun hebben weet niet of alle vec's deze hebben.

greetz,

Terug
Naar boven