• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekerhouder

je zou natuurlijk ook een flesje in je armsteun kunnen zetten,

nooit geprobeerd maar zou moeten kunnen lijkt me.

moet je natuurlijk wel een armsteun hebben weet niet of alle vec's deze hebben.

greetz,

[rquote=1842328&tid=140496&author=yzf1kr]Ik vindt die houders tussen de stoelen ideaal.

Past precies een 33cc blikje in.[/rquote]

Ja klopt.

imagesCAG7GUSX.jpg

Maar voor een flesje is het totaal waardeloos!

[rquote=1842328&tid=140496&author=yzf1kr]Ik vindt die houders tussen de stoelen ideaal.

Past precies een 33cc blikje in.[/rquote]

Ja klopt.

imagesCAG7GUSX.jpg

Maar voor een flesje is het totaal waardeloos!

Hey Stiggel,

EDS heeft geen enkel probleem met een dpf.

Ik heb een cdti met dpf die door EDS prima getund is.

Ze kunnen naast de egr werking zelfs de frequentie van de dpf regeneratie manipuleren.

Rijd nu ruim 40.000 km met een IPF van EDS rond en geen problemen.

Slechts 1 maal laats de regeneratie handmatig moeten laten uitvoeren maar dat heeft niks met de Tuning van EDS te maken. Kwam doordat ik 900 km achter elkaar niet boven de 80 km per uur uit kwam. Dan slipt de boel dicht en regeneratie dient plaats te vinden over een afstand van minimaal 50 km boven de 2000 toeren.

Kosten bij EDS zijn tussen de 350 en 399 afhankelijk van 't seizoen.

Ik vind het een aanrader.

Safe driving Jurgen

Hey Stiggel,

EDS heeft geen enkel probleem met een dpf.

Ik heb een cdti met dpf die door EDS prima getund is.

Ze kunnen naast de egr werking zelfs de frequentie van de dpf regeneratie manipuleren.

Rijd nu ruim 40.000 km met een IPF van EDS rond en geen problemen.

Slechts 1 maal laats de regeneratie handmatig moeten laten uitvoeren maar dat heeft niks met de Tuning van EDS te maken. Kwam doordat ik 900 km achter elkaar niet boven de 80 km per uur uit kwam. Dan slipt de boel dicht en regeneratie dient plaats te vinden over een afstand van minimaal 50 km boven de 2000 toeren.

Kosten bij EDS zijn tussen de 350 en 399 afhankelijk van 't seizoen.

Ik vind het een aanrader.

Safe driving Jurgen

[rquote=1842011&tid=140496&author=speaker]Lederen en half-lederen interieurs hebben een bekerhouder in de zitting van de achterbank. Die kan je ook gebruiken !!

IMG_0330.JPG
[/rquote]

Stof ook, afhankelijk van je uitvoering. In mijn Elegance met stoffen bekleding zat er ook een. Die voorste zijn idd alleen geschikt voor 33 cl blik. Ik vind de plaats zo ie zo crap! Met een wiebelende fles er in kun je ook niet lekker schakelen.

Safe driving Jurgen

[rquote=1842011&tid=140496&author=speaker]Lederen en half-lederen interieurs hebben een bekerhouder in de zitting van de achterbank. Die kan je ook gebruiken !!

IMG_0330.JPG
[/rquote]

Stof ook, afhankelijk van je uitvoering. In mijn Elegance met stoffen bekleding zat er ook een. Die voorste zijn idd alleen geschikt voor 33 cl blik. Ik vind de plaats zo ie zo crap! Met een wiebelende fles er in kun je ook niet lekker schakelen.

Safe driving Jurgen

[rquote=1842039&tid=140496&author=tuinmeubel]Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel[/rquote]

Schitterend om te horen en ik dacht dat ik de enige gek was met die fantasie!

Gr.

[rquote=1842039&tid=140496&author=tuinmeubel]Klopt, maar net zo onhandig ondiep als tussen de stoelen. Ik heb meestal een flesje in de houders van de achterbank. Oke, even graaien, maar die houder is dieper en een flesje pakt makkelijker. En ik fantaseer dat het water koel blijft omdat de airco erop staat te blazen... :angel[/rquote]

Schitterend om te horen en ik dacht dat ik de enige gek was met die fantasie!

Gr.

Alleen in de zomer handig dus....

Maar niemand dieiets weet dus. Kan op internet ook niet vinden wat ik zoek...

Alleen in de zomer handig dus....

Maar niemand dieiets weet dus. Kan op internet ook niet vinden wat ik zoek...

[rquote=1843672&tid=140496&author=Edvries]Alleen in de zomer handig dus....

Maar niemand dieiets weet dus. Kan op internet ook niet vinden wat ik zoek...[/rquote]

vaak denk je veel te moeilijk;)

drinkhelm.jpg

:P:P:P:P:P

[rquote=1843672&tid=140496&author=Edvries]Alleen in de zomer handig dus....

Maar niemand dieiets weet dus. Kan op internet ook niet vinden wat ik zoek...[/rquote]

vaak denk je veel te moeilijk;)

drinkhelm.jpg

:P:P:P:P:P

Dat is een blikjes houder. Zoals eerder vermeld is dat het probleem niet powder!!

Bovendien vind ik het eigenaardig dat je zo pontificaal je eigen foto zo op ut forum zet maar dat terzijde.

Het gaat dus om een beker of flesjes houder. Niet om 33 cl cola blikjes.

Dus.

Groet Eric. :P

Dat is een blikjes houder. Zoals eerder vermeld is dat het probleem niet powder!!

Bovendien vind ik het eigenaardig dat je zo pontificaal je eigen foto zo op ut forum zet maar dat terzijde.

Het gaat dus om een beker of flesjes houder. Niet om 33 cl cola blikjes.

Dus.

Groet Eric. :P

Terug
Naar boven