Moest mijn zoontje van 5 maanden ophalen, die was niet lekker geworden..Ik haalde een dronken slingerende Pool in, achter hem zaten 4 andere auto's die er niet langs durfden.... dus ik schakel terug, wacht keurig tot ik mag inhalen en ga meteen langs alle 5. Mocht 80 daar.. Wordt na 2 km achterop gereden door een motor. Ik nog keurig aan de kant dat ie ook langs mij kon, begint ie te seinen en zie ik Stop, politie, Stop...
Doe me raam open, zegt ie: Zo dat wordt een dure, ik ga je op je piek pakken.
Toen ie vroeg welk typeOpel ik had zei ik: Corsa station...
Flink gefucked uiteraard, maar feitelijk gezien heeft ie gelijk.
Het rare is alleen dat hij op geen enkele manier kon aantonen dat ik 49 (gecorrigeerd) te hard had gereden op t moment dat ik die 5 auto's inhaalde...(lasergun) Hij had ook kunnen zeggen dat ik 58 te hard had gereden. Vreemd, want als je geflitst wordt kan je een foto opvragen en als je gevolgd wordt krijg je een dvd mee naar huis of staat er een filmploeg naast. Moest hem nu op zn snor geloven....dat stond me tegen...
Was een chagarijn van een agent, heb ook niks met hem besproken, maar het gelaten geaccepteerd....
Heb wel de politie opgebeld en gevraagd naar zijn chef en een klacht neergelegd van de manier waarop deze bromsnor mensen aansprak... dat was echt bizar onaardig namelijk..
Blijft t feit dat ik het pedaal te diep intrapte, en dus verantwoordelijk ben...Punt.
Groet,
Eric.
(ps. het was mijn eerste bon in 9 jaar)
Doe me raam open, zegt ie: Zo dat wordt een dure, ik ga je op je piek pakken.
Toen ie vroeg welk typeOpel ik had zei ik: Corsa station...
Flink gefucked uiteraard, maar feitelijk gezien heeft ie gelijk.
Het rare is alleen dat hij op geen enkele manier kon aantonen dat ik 49 (gecorrigeerd) te hard had gereden op t moment dat ik die 5 auto's inhaalde...(lasergun) Hij had ook kunnen zeggen dat ik 58 te hard had gereden. Vreemd, want als je geflitst wordt kan je een foto opvragen en als je gevolgd wordt krijg je een dvd mee naar huis of staat er een filmploeg naast. Moest hem nu op zn snor geloven....dat stond me tegen...
Was een chagarijn van een agent, heb ook niks met hem besproken, maar het gelaten geaccepteerd....
Heb wel de politie opgebeld en gevraagd naar zijn chef en een klacht neergelegd van de manier waarop deze bromsnor mensen aansprak... dat was echt bizar onaardig namelijk..
Blijft t feit dat ik het pedaal te diep intrapte, en dus verantwoordelijk ben...Punt.
Groet,
Eric.
(ps. het was mijn eerste bon in 9 jaar)