• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekeuringen

Tja bouw dan een Stinger DSI in. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Namelijk radardetectie welke niet detecteerbaar is met een radar-raderdetector, de vaste flitspalen op GPS en diegene die je lasert ziet de eerste keer niet welke snelheid je rijdt. Vervolgens schakelt het systeem zich 8 seconden uit en dan heb jij de tijd gehad om te remmen en de politie kan je snelheid gewoon zien.

WOBBEN!!!!!!!!!!

9 van de 10 boetes kloppen niet dus gewoon onder de wet openbaarheid van bestuur

wob verzoek indienen en bezwaar maken !!!

verklaar dat is verder voor het vervolg:o

Op welke grond van waarheid zou je daar onderuit kunnen komen :hmmz

Je kan bezwaar maken tegen elke boete.

Vaak zijn er "onrechtmatigheden" bij het constateren van de overtreding.

Vroeger was het zo dat als er ook maar iets niet klopte, de boete vernietigd werd, maar tegenwoordig is dat niet meer zo.

Vroeger als ze bijvoorbeeld 121 hadden gemeten, en ze schrijven 120 op, dan was de boete onrechtmatig en werd deze vernietigd, tegenwoordig krijg je hem gewoon alsnog, maaaaaaarrrrrrr

Er zijn nog steeds genoeg regels waar ze zich aan moeten houden, en het kan zijn dat er foutjes zijn gemaakt:

1. is de meetset geijkt

2. Zijn de temperaturen goed (niet te koud, niet te warm)

3. Is de agent in kwestie bevoegd de set te bedienen

4. staat de set goed uitgelijnd.

5. staat er geen andere voertuigen of het fotovlak

noem maar op.... zo zijn er wel meer.....

Je kan dus je foto opvragen, ijkraport, bevoegdheid van de ambtenaar, noem maar op...

Kost een hoop tijd en moeite, en in eerste instantie zal een vrijwblijvend bezwaard altijd afgewezen worden.

ik ben persoonlijk van mening dat als je te hard gereden hebt, en je bent gepakt, dan had je maar minder hard moeten rijden, of beter op moeten letten. Bezwaar maken doe ik dan ook alleen als ik vind dat het echt onterecht is.

Ieder bezwaar kost de overheid namelijk geld, en dat moeten alle belastingbetalers weer ophoesten... anyways...succes

Ik had er net weer eens 1 voor geen apk...

Voor de benz die 1400km verderop in de garage staat te wachten op roest verwijdering en nieuw verfje..

Even de schorsing vergeten.

pas weer eentje.

39 km waar je 30 mocht,69 euro vanwege wegwerkzaamheden!

Ja,er stonden inderdaad 2 gestreepte schildjes en er lagen wat omgedonderde hekken (waar waarschijnlijk een bord 30 op zat)

Ik weet niet beter of je mocht er 50.

Wel buiten proporties vindt ik,meteen 70 piek aftikken!

Waarschijnlijk binnenkort een boete van 150 wegens door rood rijden. Te laat gezien dat het geel was en net rood meegepakt. Is wel pas de 3e boete in 5 jaar tijd. 1x +7, 1x+15 (duitsland, niet betaald), 1x door rood.

Ik afgelopen zaterdag...

Had bijna mijn mooie roze papiertje kunnen inleveren...

Reed met 190 over de Locht in Kerkrade...(Je mag daar maar 50).

Had een beetje zeik met mijn meisje en was flink over de zeik.

Ben gestopt bij het tankstation op Heerlerbaan, net toen ik de tankslurf in het tankgat stopte stonden de blauwe mannetjes achter me...

Zegt meneer de Agent: 'Nou zeg.. jij zult wel vaak moeten tanken hé jong..!'

Ik zeg: 'Hoezo?'

Agent: 'Wij reden al 130 en nog schoot je weg... Niet echt verstandig van je.. Voor hetzelfde geld steekt er iemand over of zo'.

Ik: 'En nou dan? krijg ik een boete of zo?'

Agent: 'Laten we maar eens beginnen met de autopapieren..'

Daarna stond die een beetje om de Astra heen te dansen en vervolgens kreeg ik mijn papieren terug.

Zegt die: 'We houden het bij een strenge waarschuwing, je hebt duizendste geluk gehad dat we je snelheid niet hebben kunnen meten...'

Heb ik die kerel toch maar ff bedankt en nog een fijne dienst gewenst.. :puke

190 waar je 50 mag? Van mij hadden ze de hele t#ring zooi in beslag mogen nemen, incl. auto, papieren, en desnoods je onderbroek ook nog..............:fy1

haha

ze hebben mij vorige week aangehouden met mijn corsa

omdat mijn stuur aan de verkeerde kant zit

gingen ze kenteken na kijken maar ik kon wel mee met de corsa naar het bureau

na 3 uur werd de corsa met kenteken weer vrijgegeven :O

origineel gepost door 2000

190 waar je 50 mag? Van mij hadden ze de hele t#ring zooi in beslag mogen nemen, incl. auto, papieren, en desnoods je onderbroek ook nog..............:fy1

vind ik ook :thumbdown

Jah, kijk die zeikboetes, het is natuurlijk onze eigen schuld want het is 50, en 60 is geen 50. Daarnaast, als je met 60 geflitst bent, heb je wel degelijk 65 70 op de teller gehad dus dan reed je wel iets meer als iets te hard. Dus om daar nou over te gaan liggen gallen, staat even los van het feit of controle dan zinvol is en of ze niets beters te doen hebben maar je bent er zelf bij, ik ben ook geen heilige, trap graag het gras in maar ik zal er niet over klagen als ik gepakt word, eigen schuld.

Maar ehh 190 over een weg waar je 50 mag, das wel erg malloot hoor, sorry maar da vind ik echt niet kunnen en dan kan het me weinig bommen dat jij mot met je meissie had, leg dat eens uit aan degene, of de nabestaande van, die voor je de weg oprijdt omdat ie daar niemand zo snel bij zich verwacht. Ik denk dat je echt even bij jezelf te rade moet gaan, uitlaat klepje zoeken ofzo...maar er dan mee wegkomen en hier gaan liggen zeuren, ik had ze een bakkie koffie aangeboden, weet je hoeveel mazzel je hebt gehad?? Als hij gezeik met zijn meissie had, had je hem gehad. :vertag

als je mot heb met je meissie,dan 190 waar 50 mag,kan je

beter ff uitstappen,timmer ff met je vuisten tegen een muurtje

met een beetje geluk 6 weken gips,,,,altijd beter dan iemand

dood rijden.

vgr tonsr

Terug
Naar boven