• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bekleding

Ik woon in Alkmaar, stukje weg dus!

Ga hier van de week nog even bij de sloop kijken.

& zal eens kijken naar die handleiding. bedankt!:d

En k zat al te denken, desnoods haal ik stoelhoezen, maak ik die op maat, en ga k ff freubelen tot die

is zoals k wil totdat k mooie originele bekleding vind!

vind persoonlijk de originele bekleding mooier dan welke stoelhoes dan ook. je hebt ook rio verde setjes uit duitsland die zijn geloof ik zwart, en dan heb je nog de bruine en volgens mij bestaat er nog een kleur.

als je interesse hebt in die witte leren stoelen van mij moet je maar ff pm'en

vind persoonlijk de originele bekleding mooier dan welke stoelhoes dan ook. je hebt ook rio verde setjes uit duitsland die zijn geloof ik zwart, en dan heb je nog de bruine en volgens mij bestaat er nog een kleur.

de bekleding kun je ook zwart spuiten met een spuitbus

is lowbuget is wel vaker gedaan ivm de pipobekeding

de bekleding kun je ook zwart spuiten met een spuitbus

is lowbuget is wel vaker gedaan ivm de pipobekeding

Oke ik ben er uit, het worden toch echt andere stoelen.

Nu las ik alleen op het forum dat je met sommige stoelen dus echt lang bezig bent en het best ingewikkeld is.

Zijn er ook bepaalde stoelen die je er gemakkelijk(er) in kan zetten oid?

En welke stoelen uit andere opels passen in de tigra? Opel Corsa alleen of?

Oke ik ben er uit, het worden toch echt andere stoelen.

Nu las ik alleen op het forum dat je met sommige stoelen dus echt lang bezig bent en het best ingewikkeld is.

@Snikkerr wrote:Oke ik ben er uit, het worden toch echt andere stoelen.

het probleem is meestal om ze in de juiste houding te krijgen dat je er comfortabel in zit, veel passen en meten dus. daarnaast zit de rails in een tigra met zijbevestiging vast waar bij de meeste autos het langs onder vast zit. waardoor je een soort van frame zal moeten maken met zijbevestiging waarop je de rails met (kuip)stoel zet.

weet zo snel niet wat er allemaal in past, maar alles is pas te maken natuurlijk, denk dat de beste optie is om het geheel opnieuw te laten bekleden naar je eigen smaak maar dat kost dus ook wat.

@Snikkerr wrote:Oke ik ben er uit, het worden toch echt andere stoelen.

het probleem is meestal om ze in de juiste houding te krijgen dat je er comfortabel in zit, veel passen en meten dus. daarnaast zit de rails in een tigra met zijbevestiging vast waar bij de meeste autos het langs onder vast zit. waardoor je een soort van frame zal moeten maken met zijbevestiging waarop je de rails met (kuip)stoel zet.

weet zo snel niet wat er allemaal in past, maar alles is pas te maken natuurlijk, denk dat de beste optie is om het geheel opnieuw te laten bekleden naar je eigen smaak maar dat kost dus ook wat.

Terug
Naar boven