• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Belangrijke opel gerelateerde vraag!

origineel gepost door kadettje-89

oke nou ik heb de hoogvliet hier en die heeft wel de punica in de oude vertrouwde flessen hoor.ik heb van de week 3 flessen gekocht en de zelfde avond waren ze al op.hey bianca je heb toch die hele lange winkel straat bij jou in de buurt met die bank op de hoek en weet ik veel wat voor winkels.wat ik me nog kan herineren?

ja woon net om de hoek van die winkelstraat waar jij t over heb

jaartje geleden punica gekocht maar weet enit hoe of wat maar vond het vroeger veel lekkerder,vond eht nu egwoon vies,binnen krot weer eens proberen.

Punica hebben ze hier in Hilversum bij de Hoogvliet geloof ik, maar ik vind het ook niet meer smaken als vroeger... Mijn moeder kocht het bij grote uitzondering wel eens.

hahaha Van die pizzas kan ik me niet herrineren hoe ze eruit zagen, maar nu je brocoli en gehakt zegt zie ik hem al weer helemaal op mn bord liggen!!

Die AH slokt echt alles op. het is ook het enige hier in een straal van 10 kilometer.

Shit net zaterdag mn kar gevuld bij de lidl.. eens op de bon kijken naar de broodjes.

pak altijd stuk of 12 van die pakken. :D

SHIT! ze zijn inderdaad 32 cent!!! :o:o:o Wat een afzetters!

Zelfs dat is ons niet meer gegund..

dat die punica niet meer smaakt is omdat t vroeger gewoon speciaal was.... mijn moeder kocht t ook maar heel soms... en als je dan kon drinken was ech super lekker omdat je er zo lang o gewacht en naar uitgekeken heb........... nu kan je t gewoon zo kopen en klaar... is toch andere ervaring hahahahahahaha

de afbakbroodjes pak ik dan weer wel bij ah.. die gewone afbaklstokbroden zijn daar maar 18 ct....

Terug
Naar boven