• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

belgium corsa b morgen interieur weg doen

en hij is thuis inde garage ben al stillekes bezig met monteren dus vanavond wat meer pic's . groetjes nico hoe jullie graag in spanning eeee.

seg mense jhier al wat pic's . oke de foto's zijn niet van super kwalitieit maar de kleur is ook niet 100% zoals ze op de pic's staat heeft hier een bruin schijntje is zo niet dus rarara .

Afbeelding052-1.jpg

Afbeelding053.jpg

Afbeelding055.jpg

Afbeelding056.jpg

Afbeelding057.jpg

Afbeelding058.jpg

Afbeelding059-1.jpg

Afbeelding060-1.jpg

zoals je kan zien meer wil ik jullie nog neit geven lol. morge gaa ik de rest van de onderdelen halen

zoals je kan zien is dit dus volgens mijn wel zes weken waard geweest heeft ons uren weken gesloopt maar let dan maar goed op de detail's . klinkt idioot maar ben blij dat mijn sjat terug is heb er uren naar gekeken

zo ligt de motor ruimte er nu bij die neem ik morgen onder handen .

Afbeelding054.jpg

zoals je kan zien lijkt het ook wel dat er precies zo wringen in zitten maar dat is stof wat op de wagen ligt . dus geen zorgen lol . king:

dat wil ik ook nog zien . morgen nog wat spullen halen en dan mss nog wat pic's heb nog wat handjes nodig voor die bumper te plaatsen fatsoenlijk

waarom heb je niet gelijk de motorruimte mee laten spuiten

nu moet je daar weer alles schuren enzo

want zie daar nog een paar roest plekken zitten

je zij let op de details

maar dat zijn bij mij de details

beetje zonde

voor de rest ziet hij er goed uit

corsa zal nooit met de motorkap open staan . dat was ook zo de bedoeling . anders had ik wel een 2.0 16v gelegt .

en die roest plekjes zijn deze morgen al allemaal weg gewerkt .

de side skirts zijn met overschillder bare kit vast gezet maar eerst pas vorm met steunen inde vorm gezet .

hier weer een update van zaterdag .

bij deze had ik beloofd mijn mond te gaan houden maar kant gewoon niet . hier dan nog enkel pic's .

voorbumper staat wel nog niet 100% recht stuurkant zeivooral volgens mijnnom wel .

Afbeelding062-2.jpg

Afbeelding067.jpg

Afbeelding071.jpg

Afbeelding076.jpg

Afbeelding074.jpg

zoals je kan zien zijn wel al een serieuze stap vooruit aant gaan .maar zijn we nog lang niet aant resultaat wat ik graag zou willen .

maar dat zal iedereen wel hebbenz eker . geef je reactie's maar

over de motor ruimte die is al volledig strak .

ik hoop het dat het goed zit . gisteren mijn trommel's en achteras gelakt . bumper en wielbogen gemonteerte en dit staat nu volledig na mijn goesting .

vandaag een off day genomen en met pa en broer wat condroz rally gaan zien

morgen de lichten achter aan sluiten plaat verlichting aan sluiten . en wss voorruit al monteren . dit gebeurt s'avonds omdat ik moet werken voor andere opel rijder's als technieker .

wat nog moet veranderen is de voor bumper en voorste wiellijstjes staan nog niet heel goed en dus terug wat aan passen . maar daar krijgen jullie wle update's van .

voort moment ben ik al druk aant prijs vragen voor mijn ledere salon in de auto . zodat dit ook weer snel weg kan en dat ze kunnen starten .

vandaag mijn deurpaneeltjes eens in elkaar gestoken .

dit waren de vroeger rommelbakjes onder het stoffe paneel .

geef je reactie maar

Afbeelding078.jpg

Afbeelding081.jpg

Terug
Naar boven