postbusmanta
Post veel
Regelmatig komen dit soort verzoekjes langs..........maar dit is wel weer een erg leuke!!
lees maar:
Geachte Mantaliefhebber,
Op 1 september vieren we de 50ste verjaardag van mijn man.
Al jaren hoor ik niets anders dan verhalen over die ene prachtige auto die hij nooit weg had moeten doen:
Een Opel Manta met die ronde achterlichten en zo'n linnen kap.
Hier is dus mijn idee:
Het zou helemaal te gek zijn als er iemand op zaterdag 1 september met een manta type 1, ronde achterlichten en linnen kapje, onze kant op zou kunnen komen om een uur of 16:30 uur en hem dan vanaf huis (Hazerwoude Rijndijk) vervoert naar de feestlocatie even verderop.
Tevens is dit het moment dat hij wordt uitgenodigd voor het concoursweekend van de Opel Manta Club Nederland te Vessum het volgende weekend.
Hiervoor heb ik alles al geregeld.
Het zou dan natuurlijk fantastisch zijn als hij op de zaterdag van het evenement met iemand mee zou kunnen rijden tijdens de puzzelrit in een Manta A.
Ik hoor graag van u of u iemand bereid heeft gevonden dit waar te kunnen maken voor mijn man, en een beetje voor mij.
Ik hoor graag van u....
Wie zou deze man een onvergetelijke verjaardag willen bezorgen?
Een paar jaar geleden hebben we enen Karel al verrast op deze manier met een paar B-Manta's.
Pas geleden hebben we mee kunnen werken aan een laatste wens van iemand.....
Het zijn allemaal prachtige dingen die we kunnen doen met onze auto's!!
Wie o Wie???
Mailen mag naar secretaris@mantaclub.nl
lees maar:
Geachte Mantaliefhebber,
Op 1 september vieren we de 50ste verjaardag van mijn man.
Al jaren hoor ik niets anders dan verhalen over die ene prachtige auto die hij nooit weg had moeten doen:
Een Opel Manta met die ronde achterlichten en zo'n linnen kap.
Hier is dus mijn idee:
Het zou helemaal te gek zijn als er iemand op zaterdag 1 september met een manta type 1, ronde achterlichten en linnen kapje, onze kant op zou kunnen komen om een uur of 16:30 uur en hem dan vanaf huis (Hazerwoude Rijndijk) vervoert naar de feestlocatie even verderop.
Tevens is dit het moment dat hij wordt uitgenodigd voor het concoursweekend van de Opel Manta Club Nederland te Vessum het volgende weekend.
Hiervoor heb ik alles al geregeld.
Het zou dan natuurlijk fantastisch zijn als hij op de zaterdag van het evenement met iemand mee zou kunnen rijden tijdens de puzzelrit in een Manta A.
Ik hoor graag van u of u iemand bereid heeft gevonden dit waar te kunnen maken voor mijn man, en een beetje voor mij.
Ik hoor graag van u....
Wie zou deze man een onvergetelijke verjaardag willen bezorgen?
Een paar jaar geleden hebben we enen Karel al verrast op deze manier met een paar B-Manta's.
Pas geleden hebben we mee kunnen werken aan een laatste wens van iemand.....
Het zijn allemaal prachtige dingen die we kunnen doen met onze auto's!!
Wie o Wie???
Mailen mag naar secretaris@mantaclub.nl