• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ben jij tevreden over jou OPEL dealer?

Opel dealer Broekhuis arnhem, zeer tevreden

Heb de auto een keertje uit laten lezen en koste me niks.

Ook een keer wat besteld gehad en was netjes op tijd binnen. Ook met het opzoeken van dingen nemen ze de tijd. Over hele kleine precieze dingen weten ze ook altijd precies wat je bedoeld.

Opel Driessen

- ervaring met de dealer: Zijn zeer chaotisch, weten zelf bijna niet wanneer welke afspraak staat. Bellen mij een dag na een vervangen van uitlaat dat ik nog een middendemper zou laten vervangen..die lag er dus al onder. Bij het langsbrengen voor apk + beurt werd gevraagd naar problemen met de Astra, ik noemde wat kleine dingen op, de medewerker aan de balie vertelde mij dat ik maar niet teveel moest noemen, anders vonden ze dus ook vanalles..:o

Ze willen ook al 3 jaar op rij de d-riem vervangen, terwijl er duidelijk in de Astra staat vermeld dat die onlangs vervangen is. Standaard verhaaltje bij een beurt is ook dat de ruitenwissers slecht zijn(2 weken van te voren vernieuwt door originele bladen) etc etc

-afspraken met de dealer: aircopomp bromt: of ze daar even naar wilde kijken... Ze hadden de airco "gereinigd"..geen idee wat dat inhield, maar blijkbaar helemaal niks!! Airco bijvullen zou 180 euro kosten, uiteraard daar niet laten doen maar naar iemand anders gegaan die hem voor 65 euro heeft gevuld.

- Hier eventueel een vergelijking met een andere dealer: geen vergelijking

- 2 weken geleden de Astra laten keuren bij een universele garage in een klein dorp. Bij het ophalen even gevraagd naar een aantal zaken, en de eigenaar wist mij te vertellen dat een aantal zaken zeker niet waren vervangen die dus wel op de bon stonden afgelopen jaar bij Driessen.. Voelde me al zwaar genaaid en kom daar NOOIT meer.

Dit is dus MIJN mening, iemand anders kan hele andere ervaringen met Driessen hebben, dat mag/kan en heb ik absoluut geen problemen mee.

Opel Driessen

- ervaring met de dealer: Zijn zeer chaotisch, weten zelf bijna niet wanneer welke afspraak staat. Bellen mij een dag na een vervangen van uitlaat dat ik nog een middendemper zou laten vervangen..die lag er dus al onder. Bij het langsbrengen voor apk + beurt werd gevraagd naar problemen met de Astra, ik noemde wat kleine dingen op, de medewerker aan de balie vertelde mij dat ik maar niet teveel moest noemen, anders vonden ze dus ook vanalles..:o

Ze willen ook al 3 jaar op rij de d-riem vervangen, terwijl er duidelijk in de Astra staat vermeld dat die onlangs vervangen is. Standaard verhaaltje bij een beurt is ook dat de ruitenwissers slecht zijn(2 weken van te voren vernieuwt door originele bladen) etc etc

-afspraken met de dealer: aircopomp bromt: of ze daar even naar wilde kijken... Ze hadden de airco "gereinigd"..geen idee wat dat inhield, maar blijkbaar helemaal niks!! Airco bijvullen zou 180 euro kosten, uiteraard daar niet laten doen maar naar iemand anders gegaan die hem voor 65 euro heeft gevuld.

- Hier eventueel een vergelijking met een andere dealer: geen vergelijking

- 2 weken geleden de Astra laten keuren bij een universele garage in een klein dorp. Bij het ophalen even gevraagd naar een aantal zaken, en de eigenaar wist mij te vertellen dat een aantal zaken zeker niet waren vervangen die dus wel op de bon stonden afgelopen jaar bij Driessen.. Voelde me al zwaar genaaid en kom daar NOOIT meer.

Dit is dus MIJN mening, iemand anders kan hele andere ervaringen met Driessen hebben, dat mag/kan en heb ik absoluut geen problemen mee.

[rquote=1825683&tid=139046&author=Silverspeed]Opel dealer Broekhuis arnhem, zeer tevreden

Ook een keer wat besteld gehad en was netjes op tijd binnen. Ook met het opzoeken van dingen nemen ze de tijd. Over hele kleine precieze dingen weten ze ook altijd precies wat je bedoeld. [/rquote]

Alleen mogen ze wel wat meer kennis over modellen, en motor codes hebben.

Weten het verschil niet tussen een B1 vectra en een B2. :P

Verder onderdelen snel op voorraad. :thumbup

Kwa verkoop of werkplaats geen ervaring.

[rquote=1825683&tid=139046&author=Silverspeed]Opel dealer Broekhuis arnhem, zeer tevreden

Ook een keer wat besteld gehad en was netjes op tijd binnen. Ook met het opzoeken van dingen nemen ze de tijd. Over hele kleine precieze dingen weten ze ook altijd precies wat je bedoeld. [/rquote]

Alleen mogen ze wel wat meer kennis over modellen, en motor codes hebben.

Weten het verschil niet tussen een B1 vectra en een B2. :P

Verder onderdelen snel op voorraad. :thumbup

Kwa verkoop of werkplaats geen ervaring.

Opel Broekhuis Ede.

Verkopers laten je gewoon tijden dwalen door de showroom, terwijl je iets zoekt.

Geen ervaring met werkplaats.

Wel bij voorganger van dit bedrijf, uitlaat onder auto vandaan getrapt door hoofdtmonteur (de uitlaat rammelde iets

daar voor kwam ik langs voor een afspreek), hoe kom

ik nu thuis meneer ? Ik kan me auto vandaan niet missen,

tja was mijn probleem.

Opel Broekhuis Barneveld.

Goede verkopers die GOED luisteren wat je wilt en zoekt.

Werkplaats prima, met leenauto jaja geen fiets.

Opel Wageningen.

Tja, herkennen hun eigen orginele onderdelen als, onderdelen van de halfords :sleeping

Opel Broekhuis Ede.

Verkopers laten je gewoon tijden dwalen door de showroom, terwijl je iets zoekt.

Geen ervaring met werkplaats.

Wel bij voorganger van dit bedrijf, uitlaat onder auto vandaan getrapt door hoofdtmonteur (de uitlaat rammelde iets

daar voor kwam ik langs voor een afspreek), hoe kom

ik nu thuis meneer ? Ik kan me auto vandaan niet missen,

tja was mijn probleem.

Opel Broekhuis Barneveld.

Goede verkopers die GOED luisteren wat je wilt en zoekt.

Werkplaats prima, met leenauto jaja geen fiets.

Opel Wageningen.

Tja, herkennen hun eigen orginele onderdelen als, onderdelen van de halfords :sleeping

[rquote=1825923&tid=139046&author=Andre_Ede]Opel Broekhuis

Opel Wageningen.

[/rquote]

Hoe is de werkplaats daar? Ik denk dat ik daar voortaan naartoe ga voor de APK.

[rquote=1825923&tid=139046&author=Andre_Ede]Opel Broekhuis

Opel Wageningen.

[/rquote]

Hoe is de werkplaats daar? Ik denk dat ik daar voortaan naartoe ga voor de APK.

Niet dat ik veel ervaring heb met dealers maar de meeste zijn erg behulpzaam.

van der linden van sprankhuizen-Hoorn

toen ik nog opel reed kwam ik daar altijd voor onderdelen en ze helpen je graag en laten je mee kijken in de computer en geven graag meer advies.

ik rijd nu al een half jaar peugeot en die dealers zijn echt oliedom en erg slechte service.

ben er nu al bij 3 in de buurt geweest voor wat informatie of wat onderdelen bestellen en ze waren allemaal OLIEDOM!!

Niet dat ik veel ervaring heb met dealers maar de meeste zijn erg behulpzaam.

van der linden van sprankhuizen-Hoorn

toen ik nog opel reed kwam ik daar altijd voor onderdelen en ze helpen je graag en laten je mee kijken in de computer en geven graag meer advies.

ik rijd nu al een half jaar peugeot en die dealers zijn echt oliedom en erg slechte service.

ben er nu al bij 3 in de buurt geweest voor wat informatie of wat onderdelen bestellen en ze waren allemaal OLIEDOM!!

Ik ben gematigd tevreden over mijn dealer.

Maar wat ik moet hebben, krijg ik ook meestal wel . . . ik kom er ook alleen voor onderdelen.

Reparaties doe ik meestal zelf of met hulp en keuren doet het neefje van mn vriendin :)

Autoteam - Bergen op Zoom

- Onderdelen kunnen ze over het algemeen wel leveren en ik mag altijd meezoeken in TIS en EPC.

- Hier de gemaakte afspraken met de dealer

tja ze bellen altijd netjes als de spullen binnen zijn.

- Hier eventueel een vergelijking met een andere dealer

nvt

- Hier overige opmerkingen

ik vind ze duur

Uitlezen kost 20 euro per aanpassing.

dus voor het uitschakelen van bv banden spannings sensoren 100 euro (Vectra C)!!!!!! :o

Ik ben gematigd tevreden over mijn dealer.

Maar wat ik moet hebben, krijg ik ook meestal wel . . . ik kom er ook alleen voor onderdelen.

Reparaties doe ik meestal zelf of met hulp en keuren doet het neefje van mn vriendin :)

Autoteam - Bergen op Zoom

- Onderdelen kunnen ze over het algemeen wel leveren en ik mag altijd meezoeken in TIS en EPC.

- Hier de gemaakte afspraken met de dealer

tja ze bellen altijd netjes als de spullen binnen zijn.

- Hier eventueel een vergelijking met een andere dealer

nvt

- Hier overige opmerkingen

ik vind ze duur

dus voor het uitschakelen van bv banden spannings sensoren 100 euro (Vectra C)!!!!!! :o

[rquote=1827030&tid=139046&author=sw_reijnders]- Hier overige opmerkingen

ik vind ze duur

[/rquote]

Bij Vriens in Etten-Leur kost het gewoon 39,95 per aanpassing, das pas duur

Opel dealer in Roosendaal heeft voor mij een mat besteld voor over de 3e stoelenrij.............................1,5 jaar geleden, nog steeds niet binnen

Ben over beide dealers NIET tevreden, kom hier ook niet meer.

[rquote=1827030&tid=139046&author=sw_reijnders]- Hier overige opmerkingen

ik vind ze duur

[/rquote]

Bij Vriens in Etten-Leur kost het gewoon 39,95 per aanpassing, das pas duur

Opel dealer in Roosendaal heeft voor mij een mat besteld voor over de 3e stoelenrij.............................1,5 jaar geleden, nog steeds niet binnen

Ben over beide dealers NIET tevreden, kom hier ook niet meer.

Ik kom sinds jaar en dag bij Opel Roveco (tegenwoordig vd Kooy) in Hoogvliet.

ik ben er opzich prima tevreden over. de eerste jaren is mijn calibra daar ook in onderhoud geweest. Heb er bij elkaar wel duizenden euro's achtergelaten.

maar werk is altijd perfect gedaan! moet wel zeggen, toen ik ook echt mijn auto daar ging brengen (bij aanschaf van mijn calibra) werkten er een paar vrienden van mij, waardoor ik wist dat de auto in goede handen is geweest. anders had ik wel 2x over moeten nadenken.

Mijn 4x4 ging bijvoorbeeld zonder pardoes zo de remmentestbank op... gelukkig zag mijn maatje dat gebeuren en rende er snel heen om de zekering eruit te halen.

tegenwoordig kom ik er eigenlijk alleen voor onderdelen.

na de crisis, en ook faillissement, daarom nu vd Kooy is het wel moeilijk om een beetje korting te krijgen. terwijl dat vroeger een stuk makkelijker ging.

Heb recent een keer een nieuwe uitlaatbeugel voor de einddemper nodig gehad.. deze is dus niet meer leverbaar... (deze is van de turbo anders als de andere calibra's, en die zijn wel leverbaar) de man van het magazijn wist nog iemand van de Vestiging in spijkenisse die een turbo aan het slopen was en zo ben ik toen aan een perfecte (wel gebruikte) beugel gekomen (zonder roest erop :) )

top service!

cijfer... 8

Ik kom sinds jaar en dag bij Opel Roveco (tegenwoordig vd Kooy) in Hoogvliet.

ik ben er opzich prima tevreden over. de eerste jaren is mijn calibra daar ook in onderhoud geweest. Heb er bij elkaar wel duizenden euro's achtergelaten.

maar werk is altijd perfect gedaan! moet wel zeggen, toen ik ook echt mijn auto daar ging brengen (bij aanschaf van mijn calibra) werkten er een paar vrienden van mij, waardoor ik wist dat de auto in goede handen is geweest. anders had ik wel 2x over moeten nadenken.

Mijn 4x4 ging bijvoorbeeld zonder pardoes zo de remmentestbank op... gelukkig zag mijn maatje dat gebeuren en rende er snel heen om de zekering eruit te halen.

tegenwoordig kom ik er eigenlijk alleen voor onderdelen.

na de crisis, en ook faillissement, daarom nu vd Kooy is het wel moeilijk om een beetje korting te krijgen. terwijl dat vroeger een stuk makkelijker ging.

Heb recent een keer een nieuwe uitlaatbeugel voor de einddemper nodig gehad.. deze is dus niet meer leverbaar... (deze is van de turbo anders als de andere calibra's, en die zijn wel leverbaar) de man van het magazijn wist nog iemand van de Vestiging in spijkenisse die een turbo aan het slopen was en zo ben ik toen aan een perfecte (wel gebruikte) beugel gekomen (zonder roest erop :) )

top service!

cijfer... 8

Ik kom al ruim 23 jaar bij de LVS groep (van derLinden van Sprankhuizen) in Hoorn en nu in Enkhuizen.

Vooral Enkhuizen spant de kroon.Super aardige gasten,en helemaal voor mijn vrouw die een paar jaar geleden tot 2 keer toe langs moest komen omdat de auto op noodloop reed.Geen afspraak gemaakt en tot twee keer toe netjes geholpen.

De hoofdmonteur Andre............dat is een wandelde vraagbaak!

Afgelopen winter heb ik zelfs de garage geschilderd van binnen( showroom,balieruimte) en het ziet er heel knap uit.(ben schilder van beroep).

Voor mij een dikke 8!!!!!!

Ik kom al ruim 23 jaar bij de LVS groep (van derLinden van Sprankhuizen) in Hoorn en nu in Enkhuizen.

Vooral Enkhuizen spant de kroon.Super aardige gasten,en helemaal voor mijn vrouw die een paar jaar geleden tot 2 keer toe langs moest komen omdat de auto op noodloop reed.Geen afspraak gemaakt en tot twee keer toe netjes geholpen.

De hoofdmonteur Andre............dat is een wandelde vraagbaak!

Afgelopen winter heb ik zelfs de garage geschilderd van binnen( showroom,balieruimte) en het ziet er heel knap uit.(ben schilder van beroep).

Voor mij een dikke 8!!!!!!

Ik ga maandag naar moterhuis opel dealer in Velserbroek

Was er vandaag om te vragen wat het ging kosten. Me startmoter is kapot en contackt slot moet vervangen worden.. Maar daar konden ze niet echt antwoord op geven omdat ze geen monteurs hadden op zaterdag :S Maar moest maar even naar Haarlem rijden ongeveer 10 km veder.. Ik daar heen en konden me precies zeggen wat het ging kosten.. alleen de onderdelen wat ik daarna nog als inbouw kosten kreeg kon ie me niet vertelen :s Moet maandag bellen voor een afspraak... Maar vind het behoorlijk duur opzich..

Terug
Naar boven