• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benodigdheden voor het tonen gegevens op GID ASTRA H

@stefanDTI wrote:De tabbladen kan je laten programmeren op alle radio's.

Op de GID

De garage heeft mij verteld dat het programmeren niet kon en dat de enige optie een andere radio was.

Die gasten bij de garage. Kan je ook niet vertrouwen

Oke als dat te programmeren is dan moet ik dat tegen de tijd dat het geinstalleerd wordt maar eens vragen of ze dat willen doen.

Radio functie zal ik nie gebruiken aangezien ik er een andere radio in heb zitten.

@stefanDTI wrote:De tabbladen kan je laten programmeren op alle radio's.

Op de GID

Dat denk ik ook.

Heb een vriend die een CDC40 heeft en die heeft er een GID inzitten met tabbladen ondanks geen navigatie.

Ik dacht eerder dat het enkel kon als je navigatie/UHP4 had, maar blijkbaar niet.

Heb met de Opcom eens rondgekeken in zijn wagen, maar kan niets speciaal vinden, dus wss Tech2...

Jefkere

Wie heeft ervaring met tech2 en kan voor mij een uhp4 module en tabbladen aanmelden/inprogrammeren in een corsa D met cd30 mp3 radio met GID?

@Stista wrote:Wie heeft ervaring met tech2 en kan voor mij een uhp4 module en tabbladen aanmelden/inprogrammeren in een corsa D met cd30 mp3 radio met GID?

Simaan hier op het forum even een PM sturen hij heeft al verschillende mensen geholpen hierop het forum.

Tabbladen aanzetten kan ook met de opcom, ik heb dat Stefan laten zien toen ik samen met hem bij mij een ander stuur monteerde, als je aangeeft dat er een uhp4 inzit (terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn) dan gaat hij over op tabbladen, net als dat je ook het scherm bandedrukmeting kan laten zien terwijl die module er ook niet inzit.

mark

www.AstraTuningClub.nl

Zoek het in de omgeving van Den Haag - Leiden, dus rotterdam, amsterdam, utrecht sowieso geen probleem.

Heb vandaag het halve dashboard van mn Corsa D gedemonteerd. Ik ging er vanuit dat er wel ergens een connector zou zitten voor de bluetooth verbinding (bij toyota zaten die standaard op elke kabelboom) maar kan hem niet vinden. Iemand van jul;lie een idee waar die zit of moet iki zelf een kabelboom gaan solderen?

Ik vond onderaan de middenconsole naast de sigarettenaansteker wel een aansluiting waar ik me van af vraag waar die voor is. Heb foto's gemaakt. Hoe kan ik die bijvoegen?

Terug
Naar boven