• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

benzine leidingen manta B gsi

mathymanta

Post weinig
Ik wou gisteren mijn manta weer laten starten maar ik kom er niet uit hoe de leidingen liepen!!

Onder uit de tank komen twee dikke leidingen(waar moeten die op?) een op de brandstof pomp en welke is dat, en die andere dan?

En er is een iets dunnere leiding, die komt van boven op de tank (dat is de retour toch)

Foto-W6SQP36Q-D.jpg

1 gaat naar je pomp de dikke

dan 1 is retour

die hele dunne zijn dacht ik ontluchting deze zitten boven op tank

effe zo uit het hoofd

klopt...

ontluvhting komt in gat in de bodem, let op bij orig carb versie zit alleen een gat dat uitkomt in de koker, als je m daar doorheen voert krijg je benzinelucht in de auto, moet echt zorgen dattie buiten uitkomt...

origineel gepost door Kale gek

klopt...

ontluvhting komt in gat in de bodem, let op bij orig carb versie zit alleen een gat dat uitkomt in de koker, als je m daar doorheen voert krijg je benzinelucht in de auto, moet echt zorgen dattie buiten uitkomt...

oke nou bedankt! dan ga ik dat ff proberen morgen!

Terug
Naar boven