• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine verbruik opc

"Nog te doen: 200 cells sportkat, frount mouth intercooler, EDS FASE2, verkorte luchtinlaat."

Een wat? Een fruitmand intercooler?? :jerry

"Nog te doen: 200 cells sportkat, frount mouth intercooler, EDS FASE2, verkorte luchtinlaat."

Een wat? Een fruitmand intercooler?? :jerry

Met mijn Z20LEH motor 300pk & 430nm aan koppel rij ik momenteel met een werkelijk verbruik van 1 op 8 (12,5 liter op 100km) bij cruise control op 120km/p.u niet te praten dus over stads ritjes of korte stukjes....das het nadeel van zoveel plezier aan vermogen bij een benzine auto...

Ach ja mensen met zulke motoren moeten we niet klagen het blijft een luxe probleem, toch? Je kunt ook nog altijd voor een 1.2 of 1.4 benzine motor gaan sparen...:P

Gr,

Steven

Met mijn Z20LEH motor 300pk & 430nm aan koppel rij ik momenteel met een werkelijk verbruik van 1 op 8 (12,5 liter op 100km) bij cruise control op 120km/p.u niet te praten dus over stads ritjes of korte stukjes....das het nadeel van zoveel plezier aan vermogen bij een benzine auto...

Ach ja mensen met zulke motoren moeten we niet klagen het blijft een luxe probleem, toch? Je kunt ook nog altijd voor een 1.2 of 1.4 benzine motor gaan sparen...:P

Gr,

Steven

[rquote=1893039&tid=144511&author=cedric]in het centrum verbruik ik 16l 250km met bak autostrade320km met bak[/rquote]

Met een boedelbak er achter zeker

[rquote=1893039&tid=144511&author=cedric]in het centrum verbruik ik 16l 250km met bak autostrade320km met bak[/rquote]

Met een boedelbak er achter zeker

[rquote=1892910&tid=144511&author=Baas J.]"Nog te doen: 200 cells sportkat, frount mouth intercooler, EDS FASE2, verkorte luchtinlaat."

Een wat? Een fruitmand intercooler?? :jerry[/rquote]

Typfoutje idd, V-Max aangedreven :)

Valt me wel op trouwens dat je bij V-Maxx een stuk minder koppel hebt als bij EDS, of heb je daar bewust voor gekozen?

[rquote=1892910&tid=144511&author=Baas J.]"Nog te doen: 200 cells sportkat, frount mouth intercooler, EDS FASE2, verkorte luchtinlaat."

Een wat? Een fruitmand intercooler?? :jerry[/rquote]

Typfoutje idd, V-Max aangedreven :)

Valt me wel op trouwens dat je bij V-Maxx een stuk minder koppel hebt als bij EDS, of heb je daar bewust voor gekozen?

Ik zit rond de 400, maar dat is wel over een heel stuk van de curve (hele vlakke curve), bij EDS tik je dat misschien maar net aan..

Ik zit rond de 400, maar dat is wel over een heel stuk van de curve (hele vlakke curve), bij EDS tik je dat misschien maar net aan..

Volgende week ben ik bij vmax, zal een grafiek van voor en na 80mm afm vragen, Zodat je het verschil goed kunt zien tussen die 2 zonder verdere wijzigingen. Wel leuk voor de rest ook hier denk ik.

Terug
Naar boven