• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine verbruik opc

Tot nu toe 520 km op een tank, was eigenlijk de eerste tank waarmee ik reed.

Nu wel iets minder, maar toch ruim boven de 450km. Zal eens opletten wat hij daarwerkelijk verbruikt..

Stad en snelweg gecombineerd....

Tot nu toe 520 km op een tank, was eigenlijk de eerste tank waarmee ik reed.

Nu wel iets minder, maar toch ruim boven de 450km. Zal eens opletten wat hij daarwerkelijk verbruikt..

Stad en snelweg gecombineerd....

woonwerk verkeer rij ik er 9,8l op 100km mee volgens de bc. Dit is wel rustig rijden, maar is toch druk dus snel kan niet. RIj ik er in het weekend mee dan rij ik er 12,3l op 100 km mee. Behalve de eerste weken toen reed ik 14,6l op 100km:P. Als ik heel rustig rijd naar mn werk is 8,7l op 100km ook nog te halen.

woonwerk verkeer rij ik er 9,8l op 100km mee volgens de bc. Dit is wel rustig rijden, maar is toch druk dus snel kan niet. RIj ik er in het weekend mee dan rij ik er 12,3l op 100 km mee. Behalve de eerste weken toen reed ik 14,6l op 100km:P. Als ik heel rustig rijd naar mn werk is 8,7l op 100km ook nog te halen.

En vandaag een aktieradius van jawel 758km!!!!! En dan na 30km sturen.. Gemiddeld op de Bc 6,7l/100km...= 1 op 14,9:thumbup

110 km op de cruisecontrol... En een foto ter bewijs....

24xlzeu.jpg

Het zakte ook wel weer eenmaal in de stad maar niet slecht toch?

En vandaag een aktieradius van jawel 758km!!!!! En dan na 30km sturen.. Gemiddeld op de Bc 6,7l/100km...= 1 op 14,9:thumbup

110 km op de cruisecontrol... En een foto ter bewijs....

24xlzeu.jpg

Het zakte ook wel weer eenmaal in de stad maar niet slecht toch?

[rquote=1914147&tid=144511&author=DEEF]80 in de 5 op cc haal ik dat ook wel :P[/rquote]

Dan wordt het zelfs nog meer ben ik bang.....:D

Was gewoon relaxed op de cruisecontrol stukje A12 en A20.... Eenmaal in de stad zakte hij ook wel weer maar niet echt heel snel dus.............:afro

[rquote=1914147&tid=144511&author=DEEF]80 in de 5 op cc haal ik dat ook wel :P[/rquote]

Dan wordt het zelfs nog meer ben ik bang.....:D

Was gewoon relaxed op de cruisecontrol stukje A12 en A20.... Eenmaal in de stad zakte hij ook wel weer maar niet echt heel snel dus.............:afro

1 op 10, waarvan de meeste snelweg km's

ook beetje stad, dan gaat het wel snel bij mij, 1 op 7/8 ofso:D

en gewoon snelweg 120/130 km/h 1 op 11/12

valt mee nog, had meer het erger verwacht met deze opc van me:cool:

1 op 10, waarvan de meeste snelweg km's

ook beetje stad, dan gaat het wel snel bij mij, 1 op 7/8 ofso:D

en gewoon snelweg 120/130 km/h 1 op 11/12

valt mee nog, had meer het erger verwacht met deze opc van me:cool:

dus valt het verbruik van een (opgefokte) opc reuze mee,als ik het vergelijk met gemiddelde verbruiken van grote/snelle auto's in autoweek e.d.

ligt natuurlijk wel aan je rechtervoet (mt 44) :P

maar blijf het raar vinden dat hij na het chippen met meer pk's zuiniger wordt als je normaal rijdt :hmmz

en dat met 470cc injectoren??

dus valt het verbruik van een (opgefokte) opc reuze mee,als ik het vergelijk met gemiddelde verbruiken van grote/snelle auto's in autoweek e.d.

ligt natuurlijk wel aan je rechtervoet (mt 44) :P

maar blijf het raar vinden dat hij na het chippen met meer pk's zuiniger wordt als je normaal rijdt :hmmz

en dat met 470cc injectoren??

vanmiddag op de terug weg van V-max ff flink geplankt auf die autobahn...(dik 200)...en het gemiddelde verbruik was na 30 km 15,6l/100km :shock: ben op de benzinedampen naar het eerstvolgende tankstation gereden (5km van m'n huis af,want langs de autobahn zijn er geen :fy1 bc gaf geen bereik meer aan ;)

dus niet te vaak doen :agent

vanmiddag op de terug weg van V-max ff flink geplankt auf die autobahn...(dik 200)...en het gemiddelde verbruik was na 30 km 15,6l/100km :shock: ben op de benzinedampen naar het eerstvolgende tankstation gereden (5km van m'n huis af,want langs de autobahn zijn er geen :fy1 bc gaf geen bereik meer aan ;)

dus niet te vaak doen :agent

ben net terug va een korte vakantie roompot zeeland, en in zeeland mag je zowat nergens harder dan 80/100 :thumbdown

ring r.dam is ook drama..., A4 is drama, A5 euh.. vliegtuigen kijken :hmmz

OMG, ik kan op eens meer dan 700 km op een tank volgens BC :shock: :shock: :shock: :shock:

:D

Terug
Naar boven