• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine verbruik opc

Mijne Astra OPC turbo na chippen bij EDS verbruik van 9 ltr op 100 km ( 1 op 11 ). Geen autobaan ritten alleen 80 en 50 km wegen. Op de autobaan is ie wel zuiniger, bij gewoon rijden dan.

Gisteren me record gehaald, 434km met een tank :jerry

Weet iemand trouwens hoe nauwkeurig z'n BC is? Ik durf het echt niet te gokken haha, die van mij loopt nogal snel terug als hij onder z'n 50km komt op de BC.

Gisteren me record gehaald, 434km met een tank :jerry

Weet iemand trouwens hoe nauwkeurig z'n BC is? Ik durf het echt niet te gokken haha, die van mij loopt nogal snel terug als hij onder z'n 50km komt op de BC.

Mijn zafira zit op 10.8 per 100km.Naar wintersport 1 op 7.5 als ik zelf rij,maar als mijn vader er mee naar wintersport gaat rijd hij 1 op 10 met 4 personen en een koffer op het dak.De zafira is wel getuned tot ongeveer 240 pk.

Mijn zafira zit op 10.8 per 100km.Naar wintersport 1 op 7.5 als ik zelf rij,maar als mijn vader er mee naar wintersport gaat rijd hij 1 op 10 met 4 personen en een koffer op het dak.De zafira is wel getuned tot ongeveer 240 pk.

bij mij spoort de flotter in de tank niet meer denk ik.. :swear

ik rijdt weinig + en korte stukjes over het algemeen, en mijn vrouw nog het meeste van alles ervan.

bc zegt, nog 80km, analoge meter staat nog op 1/4, klopt allemaal van geen kant.., soms gaat de meter naar reserve, volgende dag weer op 1/4 :wtf

hij vult zich zelf na een nachtje :thumbup , ik doe deze auto voor verlopig niet weg :agent

Mvgr. Hans van Vuuren

bij mij spoort de flotter in de tank niet meer denk ik.. :swear

ik rijdt weinig + en korte stukjes over het algemeen, en mijn vrouw nog het meeste van alles ervan.

bc zegt, nog 80km, analoge meter staat nog op 1/4, klopt allemaal van geen kant.., soms gaat de meter naar reserve, volgende dag weer op 1/4 :wtf

hij vult zich zelf na een nachtje :thumbup , ik doe deze auto voor verlopig niet weg :agent

Mvgr. Hans van Vuuren

Terug
Naar boven