• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Berlinetta Kentekenplaten

streamline

Post weleens wat
Khad n vraagje,..

Nou heb ik een tijd geleden orginele Irmscher Kentekenplaten gezien op marktplaats.

Nu wou ik vragen of iemand weet of deze ook ooit voor de berlinetta gemaakt zijn, Zoja ook waar ze te koop zijn.

Bedoel zoiets..

Gr Kacper

Kan natuurlijk, Maar wil voor mijn cc orginele hebben die ze destijds ook bij de dealer op de manta hadden zitten vandaar.

Heeft iemand eigenlijk enig idee wat er vroeger op ee Manta CC Berlinetta van 83 heeft gezeten in de showroom:hmmz

Gr

Kan natuurlijk, Maar wil voor mijn cc orginele hebben die ze destijds ook bij de dealer op de manta hadden zitten vandaar.

Heeft iemand eigenlijk enig idee wat er vroeger op ee Manta CC Berlinetta van 83 heeft gezeten in de showroom:hmmz

Gr

ik heb d,r ooit eentje gehad dus ze waren er wel heb hem toen op een meeting aan iemand verkocht weet alleen niet meer aan wie :hmmz

ik heb d,r ooit eentje gehad dus ze waren er wel heb hem toen op een meeting aan iemand verkocht weet alleen niet meer aan wie :hmmz

dsc06109jm.jpg

hey popke dat was dus aan mij :D

Kijk dit zijn nou de dingen waar ik naar zoek:D

Was er ook verschil tussen de B1 en de B2?

Anders weet ik waar ik naar moet zoeken:)

Grtz

Kijk dit zijn nou de dingen waar ik naar zoek:D

Was er ook verschil tussen de B1 en de B2?

Anders weet ik waar ik naar moet zoeken:)

Grtz

Terug
Naar boven