• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bestaat er ook een Ascona C club ??

hoi

ik ben Wil,

en heb een opel ascona 1.3. S uit 1984. ik ben er al sinds 1988 de trotse eigenaar van.

nu ben ik benieuwd of er ook een opel ascona club bestaat, en of ik me ergens kan aanmelden cq het opdoen van contacten.

reageren kan via e-mail : annemarievangennip@gmail.com of via mijn 06 nr = 0649652405

graag uw reactie,

met vriendelijke opel groet,

Wil

ASCONA CLUBS ZIJN ER WEL ALLEEN NIET HIER IN NEDERLAND MEESTE ASCONA LIEFHEBBERS MELDEN ZICH VIA DE OPEL MANTA CLUB NEDERLAND

MAAR IDD HIER ZITTEN OOK GENOEG LIEFHEBBERS :thumb

Start een site (bv www.c-ascona.nl ofzo)met een forum en ik denk dat er toch veel c rijders zich zullen aanmelden.

(ik ook ;) )

Leuk om een keer een meeting te hebben met alleen c-tjes.(zonder commentaar van mensen dat de c maar een lelijk ding is)

Sinds kort is de Ascona C toegvoegd aan het Typereferenten team van de oud Opel club mogelijk vindtje daar ook de C gekken :-)

En volgen mij zit de Ascona C referent ook hier op het forum

Maar de keinath is nog niet van mij (krijg m gelukkig wel af en toe mee).

Ach,je moet wat te dromen houden,al zijn die van jullie zeker erg fraai :thumbup

Overigens is een meet voor alleen de c ascona wel een leuk idee

Terug
Naar boven