• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Beste chip Astra x18xe1

Uiteraard is het het laatste wat ik wil gaan doen, eerst staat 't volgende nog op de planning:

Dbilas Flowmaster+Flowpipe (+6PK)

Spaghetti spruitstuk: +10% (+/- 13PK) M-Tech of Lexmaul.

Lexmaul uitlaatsysteem (+6PK)

Uiteraard is het het laatste wat ik wil gaan doen, eerst staat 't volgende nog op de planning:

Dbilas Flowmaster+Flowpipe (+6PK)

Spaghetti spruitstuk: +10% (+/- 13PK) M-Tech of Lexmaul.

Lexmaul uitlaatsysteem (+6PK)

Pk's mag je niet zomaar optellen he.. Van het een komt het ander, en dat zijn niet eens gegarandeerde pk's..

Serieuze pk,s ga je halen mat een fatsoenlijke uitlaat, inlaat (compleet) nokkkenassen en eventueel nog het bewerken van de kop.. daarna op maat chippen en klaar..

Pk's mag je niet zomaar optellen he.. Van het een komt het ander, en dat zijn niet eens gegarandeerde pk's..

Serieuze pk,s ga je halen mat een fatsoenlijke uitlaat, inlaat (compleet) nokkkenassen en eventueel nog het bewerken van de kop.. daarna op maat chippen en klaar..

Je kan een Dbilas flowtec inlaat kopen, deze is inclusief een chip van dbilas, op een x16xel motor heb je daarmee 32 pk winst en 23 kw, deze kost 999 euro

Je kan een Dbilas flowtec inlaat kopen, deze is inclusief een chip van dbilas, op een x16xel motor heb je daarmee 32 pk winst en 23 kw, deze kost 999 euro

haha ja was even off topic maar wel over het zelfde onderwerp, maar dat klinkt wel leuk eigenlijk,

heb net een nieuwe ECU en mijn cilinderkop is gereviseerd want daar zat een scheurtje in, heb een kmstand van 128.000 km nu is dat nog wel de moeitewaard om dit te doen?

haha ja was even off topic maar wel over het zelfde onderwerp, maar dat klinkt wel leuk eigenlijk,

heb net een nieuwe ECU en mijn cilinderkop is gereviseerd want daar zat een scheurtje in, heb een kmstand van 128.000 km nu is dat nog wel de moeitewaard om dit te doen?

Terug
Naar boven