• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Beter laat dan nooit (NU MET FOTO'S)

opelvin

Post weinig
Ik ben Vincent F Smit 46 jaar woonachtig in Beesd. Opel fan zins mijn 15e. Heb vele Opel's gehad maar de liefde is nog steeds de B-Kadett.

Ik heb 3 B-Kadett's 2 sedans en een station. Een A2 Senator 2.5 E een B-Corsa 1.4 5 deurs waar mijn vrouw in rijd en voor mijn zelf als dagelijkse auto een B-Combo met een 1.4 SE motor.

En dan heb ik ook nog een dames fiets van 1926. Dat wat betreft de Opels. Ik ben dus getrouwd en heb een zoon en een dochter.

Werken doe ik bij een aannemer in weg en waterbouw. Ik doe voornamelijk onderhoud aan de wegen zoals vegen maaien vangrail reperatie snoeien enz.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen, alleen dat ik me al enige tijd geleden had aangemeld en me vergeten was voor te stellen.

Mvg. Vincent

12062010069.jpg

12062010123.jpg

11-12-2010004.jpg

14-08-2011010.jpg

14-08-2011002.jpg

15092007299.jpg

Terug
Naar boven