• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

betere looks!

Die lijken inderdaad verdomd veel op elkaar! mooie kleur trouwens dat donker blauw..

Ik zie dat jij ook zo`n zender voorbumper heb...mooi hoor!

Ik denk toch dat ik voor zo`n voorbumper lip gaat van irmscher, denk ik de betaalbaarste oplossing, ze moeten waarschijnlijk nog gespoten en gemonteerd gaan worden ook. Denk dat het hem dat wel "af" maakt op de uitlaat na dan ;)

DSCN0549.jpg

076.jpg

zo iets krijg je dan

Jaaaaa gaaf man...............het zal inderdaad zoiets gaan worden als die vec station, bedankt voor de pic!

Ik vraag me wel af of je die lip er zo op klikt of moet er nog iets gemonteerd worden om hem netjes aan te laten sluiten op de huidige bumper?

Heb je misschien nog een fotootje van de station van opzij please :jerry

Jaaaaa gaaf man...............het zal inderdaad zoiets gaan worden als die vec station, bedankt voor de pic!

Ik vraag me wel af of je die lip er zo op klikt of moet er nog iets gemonteerd worden om hem netjes aan te laten sluiten op de huidige bumper?

Heb je misschien nog een fotootje van de station van opzij please :jerry

DSCN0550.jpg

zoiets? beide bumperlippen zijn overigens gelijk hoor (station of sedan maakt niets uit)

de station op de foto heeft overigens wel de B2 variant en de zwarte sedan de B1 variant ...

verschil tussen de 2?

de B1 variant loopt verder door de opening van de bumper in en de aanzet daarvan valt dus minder op maar als de B2 variant goed op zijn plek zit en is weg gewerkt valt deze ook niet meer op hoor

als je een officiele weet te vinden zitten de bevestigings materialen er bij (wordt vast gemaakt met kit en kunstof plugjes)

anders zul je zelf boutjes moeten zoeken

DSCN0550.jpg

zoiets? beide bumperlippen zijn overigens gelijk hoor (station of sedan maakt niets uit)

de station op de foto heeft overigens wel de B2 variant en de zwarte sedan de B1 variant ...

verschil tussen de 2?

de B1 variant loopt verder door de opening van de bumper in en de aanzet daarvan valt dus minder op maar als de B2 variant goed op zijn plek zit en is weg gewerkt valt deze ook niet meer op hoor

als je een officiele weet te vinden zitten de bevestigings materialen er bij (wordt vast gemaakt met kit en kunstof plugjes)

anders zul je zelf boutjes moeten zoeken

De aansluiting van de station valt inderdaad iets meer op, maar komt waarschijnlijk door de lichtere kleur.

Ik ga maar eens op zoek naar zo`n irmscher B2 voorlip, bedankt voor de foto`s! geeft mij toch een beetje zicht hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

De aansluiting van de station valt inderdaad iets meer op, maar komt waarschijnlijk door de lichtere kleur.

Ik ga maar eens op zoek naar zo`n irmscher B2 voorlip, bedankt voor de foto`s! geeft mij toch een beetje zicht hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

die grijze is dus van mij :D is op 7num te zien. kun je het iets beter zien en kan ik je ook wel een beetje uitleg geven van montage

die grijze is dus van mij :D is op 7num te zien. kun je het iets beter zien en kan ik je ook wel een beetje uitleg geven van montage

@teungts wrote:die grijze is dus van mij :D is op 7num te zien. kun je het iets beter zien en kan ik je ook wel een beetje uitleg geven van montage

Ik wil zeker wel eens een meeting bijwonen. Op welke dag gaat dit plaatsvinden en wat verwacht je aan b-stations te zien? :D Heb je nog steeds die velgen eronder?

@teungts wrote:die grijze is dus van mij :D is op 7num te zien. kun je het iets beter zien en kan ik je ook wel een beetje uitleg geven van montage

Ik wil zeker wel eens een meeting bijwonen. Op welke dag gaat dit plaatsvinden en wat verwacht je aan b-stations te zien? :D Heb je nog steeds die velgen eronder?

volgend weekend van vrijdag tot zondag :) genoeg vectra's daar aangezien Vectra-Team NL ook aanwezig is king:

volgend weekend van vrijdag tot zondag :) genoeg vectra's daar aangezien Vectra-Team NL ook aanwezig is king:

Terug
Naar boven