• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

betreft elek dakraam inbouwen ???

mik83

Post weinig
Hallo mede leden

ik kan van iemand uit een sloop auto een elek dakraam overkopen,met alle toebehoren derbij plus de binnenkant van de hemel. tevens allemaal orgi opel vanaf fabriek

Maar ik heb zelf geen orgineel dakraam in me auto.

Weet iemand toevallig een goed inbouw bedrijf in ned ???

en een beetje een richtprijs hiervoor ??

En hebben hier op de forum mensen wel vaker gedaan ??

gr mik83

Makkelijkste oplossing als je dit door wil zetten is het totale dak overzetten. Nou lijkt dat een ramp maar het valt allemaal erg mee je moet alleen de durf hebben om het te doen...

Dakplaat kun je verwijderen door de puntlassen door te boren (speciale boor voor) waarna je "nieuwe" dak ook alleen met kit vast kunt zetten volgens mij raamkit (misschien dat iemand kan vertellen wat voor kit) stevig genoeg!

Gr,

Steven

Makkelijkste oplossing als je dit door wil zetten is het totale dak overzetten. Nou lijkt dat een ramp maar het valt allemaal erg mee je moet alleen de durf hebben om het te doen...

Dakplaat kun je verwijderen door de puntlassen door te boren (speciale boor voor) waarna je "nieuwe" dak ook alleen met kit vast kunt zetten volgens mij raamkit (misschien dat iemand kan vertellen wat voor kit) stevig genoeg!

Gr,

Steven

dan weet je wel zeker dat ie water dicht is, een dakraam in een dak zetten dat geen dakraam heeft lekt in 9 van de 10 gevallen altijd.

dan weet je wel zeker dat ie water dicht is, een dakraam in een dak zetten dat geen dakraam heeft lekt in 9 van de 10 gevallen altijd.

Terug
Naar boven