• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Betrouwbare adressen voor Op-Com

Oei, vagcom rob, of opcom rob heeft wel problemen aan zijn broek hangen.

..even ge-googled op zijn naam en dit kwam boven. :argue

http://www.randstadcarsolutions.nl/Links.html

Wel grappig dat ze dit soort berichten volproppen met bangmakerij om hun eigen product te beschermen.

"Een zeer groot aantal van dit soort gekraakte hard- en software vertoont gebreken. Gebreken die schade kunnen veroorzaken aan de vele complexe computers in uw voertuig en hoge schadeposten tot gevolg hebben"

Hoe harder ze dat roepen hoe meer het wel meevalt denk ik altijd :D

Hmm, het rommelde al eerder rond zijn naam, maar het bleek achteraf dat iemand zijn naam gebruikte om anderen op te lichten.

Zolang je de juiste persoon vind achter opcom rob, is het een zeer betrouwbaar adres, heb ik van meerdere mensen begrepen.

Ja ik lees dat ook net weer in de andere topic's hier.

Ben je mooi klaar mee als een ander je goede naam verk***d.

Maar.. dit is dus de juiste Rob begrijp ik?

@AldertV wrote:Is dit de bekende Joris waar hier al vaker naar verwezen wordt en waar je rustig kunt bestellen:

http://auto-diversen.marktplaats.nl...NL8OuDd4IGKDyez3/SW1ME&fta_ind=2&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;Zou goed kunnen. Ik heb bij deze persoon vanavond wel een OPCOM opgehaald. Of de software goed is weet ik niet, maar de OPCOM zelf heb ik netjes in handen gekregen zonder enige schade.

Het is door mij in ieder geval te bewijzen dat 't geen oplichter is en daadwerkelijk het materiaal verkoopt :) Dus ik zou zeggen; bestellen maar :)

EDIT: Software + apparatuur werkt prima, niets van lof :)

Terug
Naar boven