• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

de manta is binnen!

na 3 weken lang nagedacht te hebben over het wel of niet aannemen van deze auto... zijn we er toch maar aan begonnen. de rede om zolang nagedacht te hebben is omdat de auto best wel krom is(daar bedoel ik de vlakke plaat mee), dat komt omdat de auto blank gemaakt was met een slijptol waardoor het ijzer krom is gaan trekken. ook is er veel in deze auto gelast, waardoor her en der de naden niet recht waren.

maar ik moet zeggen na 3 dagen heftig schuurwerk en een paar bussen plamuur, dat de auto al redelijk strak begint te worden. het valt in ieder geval niet tegen. na schatting nog 4 dagen schuren, en dan moet hij toch wel strak zijn. er is wel met 2 man aan gewerkt.

tot nu toe staat de auto bijna helemaal in de plamuur zoals je ziet op de foto's.

DSCF6480.jpg

DSCF6481.jpg

DSCF6482.jpg

DSCF6483.jpg

DSCF6484.jpg

DSCF6485.jpg

DSCF6486.jpg

DSCF6487.jpg

nog een paar foto's van toen de manta binne kwam. ook zie je een paar foto's van een grote plamuur mes langs de auto gehouden. nou, ONGELOOFLIJK. wat we toen zagen en voelden.:o

DSCF6450.jpg

DSCF6451.jpg

DSCF6452.jpg

DSCF6454.jpg

DSCF6455.jpg

Ja helaas wordt het nogsteeds onderschat wat die warmte doet met die carroserie! Zit inderdaad veel plamuur op maar veel andere keus heb je dan niet!:P

Deze is toch van iemand hier van het forum bettus?

Groetjes en succes

echt weer respect voor dit werk:thumbup:o

mochten jullie je nog eens gaan vervelen, zouden jullie je dan wagen aan laswerk en spuiten aan een '89er rover mini?:angel

goed bezig daar.:wors:wors:wors

ik wilde net vragen of je de beton molen nog nodig had..

ik kom binnen kort wel eens kijken. wel foto's plaatsen blijven he toppers

origineel gepost door JohnC

goed bezig daar.:wors:wors:wors

ik wilde net vragen of je de beton molen nog nodig had..

ik kom binnen kort wel eens kijken. wel foto's plaatsen blijven he toppers

Hahahahaha :jerry stukadoor even bellen john :P

ik zal je wel even een U2U sturen met wat meer info;)

opeltjes zat maar de mini wacht al het langste op opknappen:jerry

tsja, die blauwe is van me vader. die rekord C caravan.

ik vind het ook niet staan. die velgen vind ik dan wel weer wat hebben. maar die uitlaat die kan ook echt niet.

het werkt zeker.. heel goed juist.

het was ook wel de bedoeling dat ie werkte, anders is er een paar uur werken naar de kl*te

Terug
Naar boven