• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

DSCF6520.jpg

DSCF6521.jpg

DSCF6522.jpg

DSCF6523.jpg

Bettus, ik zie op jullie showroom staan uitlaten.. Maken jullie deze ook op maat?

Ik zoek eigenlijk iemand die een Groep A kan maken voor een A manta. vanaf de voorpijp

Tenzij je nog een groep A hebt liggen.

nou, nu weer even een update. DE manta a is gespoten. en hij is super strak geworden! na 2 weken met 2 man aant werk geweest te zijn, neusgaten zo groot als tennisballen, nagels die kompleet weg zijn en 5 bussen plamuur....is ie dan eindelijk klaar.

DSCF6528.jpg

DSCF6529.jpg

DSCF6530.jpg

DSCF6531.jpg

DSCF6532.jpg

DSCF6533.jpg

DSCF6534.jpg

DSCF6535.jpg

DSCF6536.jpg

DSCF6537.jpg

DSCF6538.jpg

DSCF6539.jpg

neeettjeeessss!!!!

Prachtig! Om zo'n manta weer in de lak zien staan. En dit is nog vlug gedaan ook!

John zalwel gelukkig zijn!!!:wub

bettus is altijd goed bezig mooi werk maakt ie altijd

effe vraagje van al die auto's die je in de showroom heb staan zijn die ook te koop of heb je der nou eenmaal zo veel ;)

die auto's zijn allemaal van mijn vader. hij doet niks weg van die auto's, hij zoekt er eerder nog een paar bij die in de verzameling passen. hij wilt nog heel graag de opel commodore Steinmetz, dus als je iets weet....:P

die projecten die in de garage staan zijn van mijn vader, eigenlijk is me vader dus goed bezig(alhoewel ik ook voor een klein deel er aan werk, ivm school.)

alleen de commodore V8 project die is echt van mij, maar wel met enigzins wat hulp van me vader.

nog maar ff update:

de rode rekord C coupe is klaar. hij is heel mooi geworden zowel van binnen, als van buiten. de kant kan dus weer zeer tevreden zijn.

DSCF6551.jpg

DSCF6552.jpg

DSCF6553.jpg

DSCF6554.jpg

DSCF6555.jpg

DSCF6556.jpg

da klopt.

ik ben aan me limit bij photobucket.com

vandaag ga ik hem updaten naar PRO. als dat niet lukt, dan heb ik nog wel een account bij mijnalbum.nl, maar dan zie we niet de oude foto's meer terug...

nog maar ff een update:

er is nog een opel commodore A bij gekomen die gespoten moet worden. het gaat om de commodore van een goede kennis van ons. hij is deze auto zelf uit elkaar aan het halen bij ons. er hoeven maar een paar stukken in gelast te worden. voor de rest is het een keiharde auto; A stijlen zijn goed, wielkastranden, psatborden enz enz. dat is allemaal goed. zoals het er nu uitziet hoeft er alleen maar een nieuwe achterplaat ingelast te worden.

de motor die erin zit is een gereviseerde 2.5H motor op 2 carbs. maar er komt een 3.0E in met een 4-traps automaat.

Foto-MUT4RR3T-D.jpg

Foto-QYYW6PCY-D.jpg

Foto-64MMFWFT-D.jpg

Foto-4LJUMG7X-D.jpg

Foto-YGKTGVGX-D.jpg

Foto-6IB4OQH8-D.jpg

Foto-3GJXIH4Y-D.jpg

Foto-3ZO8L7BZ-D.jpg

Foto-DRLI7PI4-D.jpg

Terug
Naar boven