• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

op 15 is de onthulling. word spannend:D

nog ff voor de duidelijkheid, die velgen die er nu onder zitten komen der niet onder maar dat snappen jullie wel hopelijk:jerry

de opel-chef is gespoten... na 15 mei komen hier de foto's te staan :D

ook weer ff een update. vandaag 2 auto's opgehaald. 1 rekord D coupe van tazz100 en 1 commodore B GSE met airco.

moeten alle 2 een APK krijgen en nog wat dingen. commo moet ook weer aan het lopen gebracht worden.

na 15 mei word er ook weer begonnen aan de manta A waar nog wat laswerk, strakmaakwerk en spuitwerk aan verricht moet worden.

hier de foto's:

Afb0006.jpg

Afb0005.jpg

Afb0004.jpg

Afb0003.jpg

Afb0002.jpg

Afb0007.jpg

Afb0001.jpg

jullie blijven daar echt super werk verrichten!

zodra mijn kadett een keer aan een grote opknap beurt toe is, en ik zie het werk eraan zelf niet meer zitten dan kom ik zeker eens langs bij jullie.

bij jullie durf ik m'n auto met 100% vertrouwen naar binnen te rijden!

blijf zo bezig daar met z'n allen!!

owja ook weer erg :kewlpics

:thumbup

bedankt voor het kompliment. en dan komt ie uiteraard ook op internet in dit topic.

de commodore ook. hij komt uit barendrecht(is een uur rijden van ons af) en hij weet dat we perfect werk afleveren. dus belt ie ons op om zijn auto weer lopend te krijgen en er meteen een apk''tje op te gooien. hij weet dat zijn auto nu goed terecht is! en dat ie in septmeber met een mooie commo trouw kan gaan rijden na 7 jaar stil te hebben gestaan:thumbup:D

mooi om te horen want dan is het voor jullie 1 uur en 10 minuten rijden naar mijn stekkie :thumbup:thumbup:thumbup

voorlopig wil ik er nog niet aan denken dat m'n kadett langs moet komen, zoals hoe hij er nu bij staat gaat hij nog wel een jaren mee..... maar ik heb nu wel alvast m'n adresje ALS hij tegen die tijd langs moet komen :D

ja die komt later. :P

tis veels te druk, en de manta word daarom even opzij geschoven. de klant heeft er ook geen haast bij. dus als er niks in de agenda staat, dan komt de a manta aan bod.:thumbup

@Kermitkiller:

:thumbup je bent veels te geintresseerd:P

@monzaron:

ja klopt, der moest weer ff een update komen vond ik. maar ik kan wel foto's posten maar dat is van de opel-chev in de kleur. maarv dat was een verassing voor 15 mei... dus ja.

je doet het er maar mee:argue:jerry

@monzaron:

ja klopt, der moest weer ff een update komen vond ik. maar ik kan wel foto's posten maar dat is van de opel-chev in de kleur. maarv dat was een verassing voor 15 mei... dus ja.

je doet het er maar mee:argue:jerry [/quote]

erg jammer van de reactie had ik niet verwacht van een auto garage:hmmz

het is ook als grap(je) bedoeld. en bettus is niet de eigenaar maar een zoon van de eigenaar.

je hebt al weer werk zat staan bettus:D ben erg benieuwd naar de opel chev, maar die zie ik zaterdag wel:vertag

groetjes

komt goed hoor erwin, ik zie je zeker zaterdag wel. misschien win je nog wel een jerrycan benzine:thumbup

en het was ook als grapje bedoeld ja. maar dat kan iedereen wel nagaan lijkt me. en vooral als je naar die laatste emoticon kijkt. :::::jerry

:D

en nog ff terug op die reactie:

ik ken monzaron. weliswaar niet goed. maar heb kennis met hem gemaakt op de monzaguhru treffen en ja, hij houdt wel van een grapje..:thumbup:D

Terug
Naar boven