• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

mooie spul allemaal weer, die ferrari is echt gaaf:jerry

Blijven posten die pics:jerry:jerry

Groeten en veel succes.

Nick

vakantie? wat is dat?:jerry

nee wij gaan nog naar turkije:wub maar de zaak blijft wel draaien. me oma en opa nemen dan het werk over samen met een werknemer:jerry

opel in hart en nieren:jerry

11augustus komt de monza van charlois187. moet een c30ne met getrag 265 ingebouwd worden. voorlopig werk zat.:thumbup

weer ffkes een update. de manta is gespoten in de kleur rood. sr striping erop en een nieuw dakje erop gemaakt. deze maakt me moeder:jerry

en speciaal voor kermitkiller dan ook nog een paar foto's van de blauwe a manta.

DSCF7459.jpg

DSCF7458.jpg

DSCF7457.jpg

DSCF7456.jpg

DSCF7455.jpg

DSCF7454.jpg

DSCF7453.jpg

DSCF7452.jpg

DSCF7451.jpg

Mooi bezig hoor!!!

ALS ik mn manta B-project weg zou moeten brengen, breng ik em mooi naar jullie!!! Wat een machtig mooi werk leveren jullie!!

jongens: bedankt voor de complimenten. is toch weer eer voor je werk. motorkap van de rode a manta word ff opnieuw gedaan. hij is wel strak, maar in de roosters zit nog wat oneffenheid.

@Kermitkiller: wij bouwen de 2 niet af. dat kan eventueel wel, maar deze keren doet de klant dat zelf. de blauwe A moet wel lopend gemaakt worden, en de bedrading aangesloten worden op het dash enz enz.

nu weer ff bezig met de groene commodore A; 3.0E aansluiten en lopend maken. en nog wat kleine dingen. dan komt over 2 weken de monza van charlois187 hiernaartoe. de ombouw van 2.5E 3 traps automaat naar c30ne 177pk met getrag 265 bak gaat dan beginnen. ook de veerpoten worden gelast(zijn 2 minuscuul kleine gaatjes, maar als je er niks aan doet is zometeen de hele veerpoot aan de beurt.)

onvoorstelbaar hoeveel werk jullie daar in korte tijd verrichten

en het ziet er super uit

ga zo door zou ik zeggen

gr kabouter

je moet gewoon een zootje van je ouwe foto's weg doen ... dan heb je nergens meer last van ...

of een 2e fotoemmer openen :) klaar toch?

verder zou ik zeggen naais werk weer mien jung ... keep it up :thumbup:thumbup:thumbup

idd eerst weer wat foto,s verwijderen die je niet gebruikt dan is er niets aan de hand nog nooit geen problemen met photobucket gehad :wors:wors:wors

mmm,,,

heb nu al iets van 150 foto's verwijdert. maar nee, geen beweging te krijgen in die plaatjes:thumbdown:cry

dan maak ik wel een 4de account aan:P

ja dat klopt wel je moet nu eerst weer w88 tot die periode van een week ofzo weer voorbij is voordat alles weer zichtbaar wordt

maar nu kun je de acount straks wel weer gewoon gebruiken ... tot je weer op je max MB's zit :P

DEEEEE foto's doen het weer de fotos doen het weer de fotos doen het weer de fotos doen het weer.:D:jerry

ff paar foto van hoe de werkplaats eruit ziet. op dit moment is het alleen maar oud:thumbup:D

DSCF7480.jpg

DSCF7479.jpg

DSCF7478.jpg

DSCF7477.jpg

je hoeft geen andere projecten meer te doen die aaaaatjes staat er zo mooi bij in de werkplaats :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

:vertag:P

maar helaas gaan die aaatjes weg en maken die plaats voor een monza A1, en de apktjes en beurten van de gewone auto's die gewoon doorgaan.

maargoed, de blauwe a moet eerst maar is ff aan het lopen gemaakt worden. en aangezien al die draden van de draadboom zijn doorgeknipt:cry:cry:cry:cry:cry:cry maar romijn maakt alles weer fijn:jerry

na 2 weken geen updates, nu weer een update!!! (was op vakantie)

de monza staat in de garage. de ombouw van 2.5E automaat naar c30ne 177pk met getrag 265 is begonnen, en ook al bijna klaar:D ook het binnenscherm een stukje ingelast en zit al in de grondverf. de bedoeling is dat ie vandaag loopt.

DSCF7537.jpg

DSCF7536.jpg

DSCF7515.jpg

DSCF7514.jpg

DSCF7513.jpg

DSCF7512.jpg

DSCF7511.jpg

DSCF7510.jpg

Terug
Naar boven