• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

origineel gepost door Nathan Kop

Telkens als ik in dit topic kijk, gaat mijn hart weer sneller slaan...Mooi hoor;)

Heb ik ook een beetje last van , zeker als ik die c30ne in die Monza zie. Maar ja, om een goed lopende 25E zomaar te vervangen gaat mij een beetje te ver.

origineel gepost door Ruud B

origineel gepost door Nathan Kop

Telkens als ik in dit topic kijk, gaat mijn hart weer sneller slaan...Mooi hoor;)

Heb ik ook een beetje last van , zeker als ik die c30ne in die Monza zie. Maar ja, om een goed lopende 25E zomaar te vervangen gaat mij een beetje te ver.

Ik heb het ook niet zomaar gedaan.

Mijn 25E tikte liep 1 op 5 bij zeer rustig gebruik en had totaal geen power meer.

Ik wilde graag een c30ne met 177 pk en een 265 getrag hebben dus wat is een mooier moment om deze dan toch uiteindelijk te plaatsen??

origineel gepost door MonzaRon

zekers een behoorlijk verbruik, 1:5 :o

tja, dan kun je gaan kiezen om het blok te laten versleutelen,

uit te gaan zoeken waarom...........

.....of er een andere in te laten hangen,....met succes :thumbup

Ik wilde al een hele tijd dit type blok hebben (of een 24v)

maar aangezien ik dit blok bij Romijn zag staan en ook heel veel advies heb gekregen van ze heb ik uiteindelijk gekozen voor deze c30ne met 265 bak.

Geen seconde spijt van....sterker nog ik ben er heel blij mee.

origineel gepost door charlois187

Ik heb het ook niet zomaar gedaan.

Mijn 25E tikte liep 1 op 5 bij zeer rustig gebruik en had totaal geen power meer.

Ik wilde graag een c30ne met 177 pk en een 265 getrag hebben dus wat is een mooier moment om deze dan toch uiteindelijk te plaatsen??

Prima timing!

Ik geloof dat bij de mijne ook niet alle paardjes meer mee doen, maar hij loopt nog mooi en verbruikt niet zo veel als die van jou.

origineel gepost door charlois187

Hoi Melvin en Erik!!

De Monza rijd super.

Ook ben ik er al achter dat hij een stuk zuiniger en sneller is.

Ik wilde jullie even bedanken voor al het werk wat jullie verricht hebben.

Hierbij nog een paar fotootjes welke ik heb gemaakt.

1074271555_5_W7ul.jpeg

1074271543_5_3jcg.jpeg

1074271534_5_h2kl.jpeg

1074271524_5_btme.jpeg

kijk, daar doen we het voor!

ruud B: die 2.5E was echt aan vervanging toe. blok heeft aandacht nodig.

origineel gepost door bettus accu

kijk, daar doen we het voor!

ruud B: die 2.5E was echt aan vervanging toe. blok heeft aandacht nodig.

Daar twijfel ik niet aan...

nog even een update.

de blauwe manta a moeten we nu helemaal opbouwen. de klant kwam naar ons toe en had geen tijd om op te bouwen, dus dat gaan wij nu doen. verder in de tussentijd allemaal kleine dingen gehad zoals apks, grote beurten en kleine schades. dus dat was niet echt de moeite om hier te posten. deze week een nieuw hemeltje en nieuw dakje op een commodore B geplakt.

DSCF6421.jpg

DSCF6420.jpg

DSCF6422.jpg

en nog waarschijnlijk een project die klaargemaakt moet worden. het is de diplomat B V8 van ome joop hier op het forum.

volgens mijn vader moet de schadeexpert nog komen vandaar dat we nog niet begonnen zijn.

hierbij de foto's:

DSCF6419.jpg

DSCF6418.jpg

DSCF6417.jpg

DSCF6416-1.jpg

DSCF6415-1.jpg

DSCF6414-1.jpg

DSCF6413-1.jpg

DSCF6412-1.jpg

DSCF6411-1.jpg

DSCF6410.jpg

DSCF6409.jpg

DSCF6408.jpg

DSCF6407.jpg

en zo komt er ook nog een commodore A met schade binnen die waarschijnlijk ook klaargemaakt moet worden. ligt eraan wat de verzekering uitkeert;)

rechts is de oude diplo van william. die motor stond kats verkeerd. nokkenas stond verkeerd ontsteking stond verkeerd.

draden aan elkaar gesoldeerd, het is een grote beestenboel qua draden bij die auto.

dus eerst dat op orde maken en dan gasinstallatie inbouwen.:thumbup

origineel gepost door MonzaRon

een trekhaak is wel fijn, maar bij een schade als deze zou het

wel eens averechts kunnen zijn, en dat je pa er meer werk mee

krijgt om het recht te krijgen :hmmz

we gaan ervan uit dat ook deze 'boot' weer vlot te trekken is :thumbup;)

btw: is dat rechts die 'oude' diplo van william :hmmz

grtz en succes ermee :thumbup

en die oude diplomat van willam die loopt! zeer goed!:thumbup

de diplo gaan we pas aan beginnen als de verzekerings agent geweest is. die komt van de week dus ik denk dat er vanaf deze week aan gewerkt word, mits het uitkeer bedrag goed is. maargoed hij is goed verzekerd + taxatie rapport dus moet goed komen.

Terug
Naar boven