• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

aldus de zoon van de eigenaar...was het het toch?:thumbup

vanavond meer updates. ik ben ze nu aan het uploaden op photobucket.com

origineel gepost door bettus accu

ja, morgen weer update.

en speciaal voor jou weer een paar foto's van een manta A.:thumbup:angel

van de diplo,s mag ook hoor :P

aan de diplomat is alleen het zijscherm er vanaf geboord en zo goed als recht getrokken. nog geen foto's van. volgende week wel weer.

er zijn ook nog een rekord C coupé en een commodore A 2deurs sedan binnen gekomen.:thumbup druk druk druk...........

schitterend werk leveren jullie af

alsk t ff niet meer ziet zitten met mn record kijk ik ff naar dit topic dan ga ik vol goede moed verder

groet michel

aldus de zoon van de eigenaar...was het het toch?:thumbup

klopt.!

en ik had het gezien op big-opels

ziet er heel goed uit!

nou, daar komen ze dan jos...:

DSCF7750.jpg

DSCF7748.jpg

DSCF7747.jpg

DSCF7746.jpg

DSCF7745.jpg

het ziet er nu nog een beetje rommlig uit met allemaal vette vingers opt chromwerk. maar deze auto word ff helemaal gepoetst als hij opgebouwd is. en dan heb ik weer foto's als hij klaar is.

Idd. mooi werk wordt er daar in jullie werkplaats verricht ! king:

Ziet er goed uit. Gelukkig bestaan er nog dergelijke vaklui, die deze mooie oldies strak & shinny op de weg weten te houden.. :thumbup

(neem aan dat jullie ook moderne/modernere Opels / vreemde merken herstellen ?)

Groet, Jeroen.

helemaal spuiten van binnen en van buiten. de corsa is van DunNow op het forum.

ik weet dat er een andere motor in komt, ik geloof de 1.6 16v. de assen zijn schijven voor en achter. ik dacht voor geventileerd en achter gewoon massief. als ik het zo op het eerste blik zag waren de assen ook voorzien van PU bussen.

voor meer specificaties kan je beter de eigenaar even een mailtje sturen, of misschien dat de eigenaar hier zelf wel reageert...:thumbup

helemaal spuiten van binnen en van buiten. de corsa is van DunNow op het forum.

ik weet dat er een andere motor in komt, ik geloof de 1.6 16v. de assen zijn schijven voor en achter. ik dacht voor geventileerd en achter gewoon massief. als ik het zo op het eerste blik zag waren de assen ook voorzien van PU bussen.

voor meer specificaties kan je beter de eigenaar even een mailtje sturen, of misschien dat de eigenaar hier zelf wel reageert...:thumbup

ehh :p

nee motor is hetzelfde alleen beetje aangepast.. en de schijven achter zijn ook geventileerd ;)

Terug
Naar boven