• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

origineel gepost door rallyastra

Let niet op het de voorpijp, spaghetti's waren 2ehands en pasten voor de meter niet. Heb het voorste deel vervangen zodat het wel paste. Laswerk was namelijk niet echt om over naar huis te schrijven:o

Mja lekker belangrijk, als het met gaar spul al zo klinkt.....as ik de loterij win ben jij de eerste die het weet :P

Damn, das geen nep- kijk mij met me remus geluidje meer. Dat klinkt naar echt power.

Very nice!

Is dat een sportkatje of een normaal ding?

Ziet er weer netjes uit, geluidje is super op het filmpje:afro

Simons universeeldempers in RVS uitvoering, goeie actie..!!

Vraagje: Las je met RVS Mig draad en puur argon of argon+co2 en gewoon lasdraad??

Verder , bij die eindemper..is een dingetje: boven en onder een verstevigingsplaatje maken om de krachten van de pijp niet direct haaks op de deksel van de demper laten komen..

Ik zet altijd een plaatje/strip boven en onder aan de pot naar de pijp..

Is maar een idee, ze scheuren nog wel eens uit!!

Ik hecht hem vast met Co2 met Goldmix gewoon met staal, ik las hem af met TIG en 304 RVS draad. Heb de flenzen en de buis aan de demper wel ff met co2 gedaan aangezien ik daar een dikke lasvoor moest hebben die ook voor een beetje stevigheid zorgt, en om nu voor 2 lasnaden mn hele co2 om te bouwen naar RVS had ik ook niet echt zin in. Wat die versteveging betreft, das was ik eigenlijk nog wel vanplan. Had alleen de de tijd op :angel maar we hebben nog een week dus wil het deze week nog ff op de plannign zetten.

Heb nog een setje velgen weer van de poedercoater op gehaald.

afb001.jpg

En mezelf een vouw fiets gemaakt :jerry

afb000.jpg

Ben je nog wel serieus te nemen???

HAHAhAh!!:thumbup:P:D

Mooie ombouw projecten , je kwaliteit straalt van de foto's , respect!

En mezelf een vouw fiets gemaakt :jerry

afb000.jpg

Mijn motto is laten zien wat je kunt ipv een grote waffel hebben :jerry

Nee, duidelijk.. :D

Komen er scharnieren op dat frame... Handig hoor voor in de binnenstad, voor in de nauwe straatjes.. :jerry

Fiets zonder zadel ook :hmmz

Mijn motto is laten zien wat je kunt ipv een grote waffel hebben :jerry

Wat heeft die fiets jou misdaan dan ? :jerry

Terug
Naar boven