• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

origineel gepost door freek corsa

ik heb leren fietsen op een 3 wieler, die van mij had 2 voorwielen en 1 achter :P

ik ook maar was toen al niets haha

Mja Freek, weet je wat het is, iedereen die niet voor FWD is ken gewoon niet rijden want ik weet dat je er echt wel gruwelijk hard mee kan.

Vandaag een Astra GSi voor mezelf gekocht, helaas heeft die wat achterstallig onderhoud maar dat is zo verholpen.

nielsastra1.jpg

nielsastra2.jpg

nielsastra3.jpg

nielsastra4.jpg

Voor

afb006.jpg

Na

afb022e.jpg

Voor

afb004.jpg

Na

afb020.jpg

Schade aan het voorscherm gefixt

afb023.jpg

Digidash is te koop, of te ruil tegen een originele 16V teller tot 2540 en 800 rpm

afb010.jpg

Verder gaat alle tuning meuk er af...

Opzich een nette wagen Niels ! Mooi kleurtje.. :thumbup

tja, die tjoening-meuk is idd niet alles... Maar dat is natuurlijk wel weer smaak..

Dik hoor trouwens, die remmen.. :wub :o

Carrosserie verders goed ? Bedoel niet teveel 'Marokkaans goud' eraan ? (wielkastranden / tankklepje, dorpels etc..)

origineel gepost door geert666

nou is de auto 3x zoveel waard met die remklauwen erop

Correctie 4x heb er ook een gepoedercoat kleppendeksel op gezet :vertag

@ jeroen

Dorpels zijn helemaal hard linker scherm heeft 1 klein blaartje rechts is er wat erger aan toe. Ach tis ook voor tijdelijk, dit dat ding dit jaar ff goed gebruiken op de Nordschleife daarna ga ik hem slopen. Maar voor 800 euro mag ik niet klagen :vertag

Vraag: die rode remklauwen... zijn die gepoedercoat? Overweging: a) blijft dat mooi, onder hoge temperaturen en invretend remstof? b) hoe lever je dit aan bij een poedercoat bedrijf? Is het voldoende om de zuigerkamer af te plakken?

Ik straal de klauwen compleet met rubbers en nippels, laat ze ook compleet poedercoaten. Zodra ze ik weer heb dan zet ik er nieuwe rubbers en nippels in, zo heb je nooit poedercoating op plekken waar je het niet wil.

Ben 3 dagen bezig geweest om de astra weer zo ver mogelijk klaar te krijgen, heb behoorlijk wat kunnen doen. Motor heeft een grote beurt gehad, heb mn kuip stoel er in gebouwd in race mode dus laag en ver naar achter. Ik kan nu met de benen licht gebogen bij de pedalen komen.

Normaal zou je dan met je armen gestrekt naar het stuur zitten maar ik heb gelijk het stuur 20 cm verlengt, helaas kwam daardoor het stuur erg hoog in de auto te zitten dus ik heb het stuur ook 8 cm verlaagd. Rijd echt super relaxd ! Hoop dat ik snel mn camberplates binnen heb want dan kunnen voor de koni's en nieuwe veren er ook onder. Zal vanavond even foto's posten.

Terug
Naar boven