• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

Tankje komt bij QSP vandaan, ben zelf QSP dealer. Dus mocht je er een willen hebben kan ik hem zo voor je bestellen, krijg volgende week toch nog een zending binnen.

Weer wat aan de auto gedaan,

Distributie kapje uit gefreesd,

cimg1031g.jpg

Inlaatspruitstuk inmiddels gelast,

cimg1032js.jpg

cimg1037.jpg

Staalgevlochten leidingen voor de brandstof onder de auto door,

cimg1039f.jpg

Morgen de Rekord stralen,

cimg1042h.jpg

cimg1043m.jpg

Beetje rot,

cimg1044j.jpg

ziet er weer goed uit allemaal:thumbup

ik kom vanavond even langs dat spaghetti spruitstuk terug brengen. komt dat uit? rond een uur of 7 denk ik.

past mooi onder de auto door, niet veel over maar het kan.

ubergeilllllllllllllllllllllllll :wors opelkoningking:

volgende week ff afstellen ben ik van de partij niels ;)

word tijd hoe die voelt als die na 4 jaar weer rijd haha

EN BEDANKT JURGEN VERBOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:fy1:fy1

EN MIJN HARTELIJKE DANK AAN NIELS king:

niels,

ik heb hier nog een d-riem deksel liggen, moet er ook nog gaten in hebben haha..

cimg1031g.jpg

Die spanner voor de dyanmo, is dat zelf bouw?? moet ook nog zoiets hebben

die rekord ziet er egt nog goed uit voor zen leeftijd, ik ken 15jaar oude astra f´s die tig keer rotter zijn

goed werk

En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!

origineel gepost door corsaboy

niels,

ik heb hier nog een d-riem deksel liggen, moet er ook nog gaten in hebben haha..

cimg1031g.jpg

Die spanner voor de dyanmo, is dat zelf bouw?? moet ook nog zoiets hebben

is simpel

met slijpschijfje de binnenkant aftekenen en zagen maar:P

origineel gepost door *Jurgen*

En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!

Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien :P dus dat zal wel meevallen :P enkel wat stof denk ik ?

origineel gepost door GlennGSI

Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien :P dus dat zal wel meevallen :P enkel wat stof denk ik ?

wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken...die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter.......als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf.....

greetz

origineel gepost door azz-kikr

origineel gepost door GlennGSI

wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken...die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter.......als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf.....

greetz

Dat weet ik :') dat is meer om aan te geven welke kadett het is. Zegt iets meer dan gewoon kadett gsi :). Ene reclame maken voor een bedrijf wat niet meer bestaat kan niet hea :P

uhhh ja beetje hahaha maar na wat ik allemaal heb meegemaakt met meneer oplichter verbocht is da nie zo gek :agent:agent

Terug
Naar boven