• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

Heb er nu nieuwe wielen onder zitten hoor :angel Verbreed staal is leuk, maar dit is leuker :vertag

twenterand2011071300249.jpg

twenterand2011071300253.jpg

twenterand2011071300252.jpg

twenterand2011071300250.jpg

@rallyastra wrote:Filmpje van Emmeloord !!!

" onclick="window.open(this.href);return false;

Gefeliciteerd met de overwinning :wors

Erg nice filmpje hey!

Waar zit de roadcamera gemonteerd? Thv de mistlamp of dat kleine ding bij t kenteken?

:D

Vorige week mijn Opel reclamebord hier maar eens opgezet, ding lag al bijna 4 jaar in de werkplaats :sleeping

twenterand2011101700506.jpg

twenterand2011101700505.jpg

twenterand2011101900507.jpg

Moet alleen nog ff een lamp nakijken, deed het tijdens het testen wel.

Had verder nog een leuke auto hier waar ik laatst wat onderdelen voor geleverd had.

twenterand2011102100511.jpg

twenterand2011102100513.jpg

twenterand2011102100514.jpg

@JvV wrote:Geen echte 400 dus ? Maar replica met een 2.x 16V CIH blok erin (afgezaagde 6cil kop) ?

Moet je toch ff beter kijken :vertag

Pas je wel op met die Opel zuil? Offcieel mogen alleen aangesloten dealers het Opel logo gebruiken.

Dit kan tot gevolg hebben dat je in ene een Opel man in je werkplaats hebt staan daar je oneigenlijk gebruik maakt van het Opel logo.

Als prive persoon of niet zichtbaar vanaf de weg liggen de zaken anders.

Ach ik heb het hier bij de dealer gevraagd, die zeggen gewoon neer zetten. Zie wel vaker bij autobedrijven Opel reclame, bovendien hebben de meeste dealers nu ook allemaal de nieuwe verlichting.

Ik ken dat geintje van een bandenbedrijfje. Maakten foldertjes met Michellin en Pirelli logo. Daar is een advocaat en alles bij geweest.

Terug
Naar boven