• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

big opels forum

Welkom op de website van Big Opels Nederland.

Helaas is door een fout onze vorige site verloren gegaan en hebben we een nieuwe moeten maken. Hopelijk kunnen jullie deze net zo waarderen als de oude. In de komende weken zal er nog het geheel verder aangepast gaan worden. Het forum zal terug opgebracht gaan worden en ook informatie omtrend evenementen georganiseerd door de club zullen volgen. Daarnaast zal natuurlijk ook de clubinformatie weer terugkomen alsmede de informatie over hoe je je kunt aanmelden als club lid.

Het Bestuur van Big Opels Nederland

07-04-2009

Zoals al gezegd op de hoofdpagina is door omstandigheden de vorige site en het forum verloren gegaan. Momenteel word er gewerkt aan het opnieuw opzetten van de website. Deze zal niet in de oude vorm terugkeren. Er zal een versimpelde versie geplaatst gaan worden met alleen de nodige informatie. Aangezien het merendeel van alle informatie via het forum verloopt. Ook het forum moet opnieuw opgebouwd worden. Gelukkig kan hier teruggegrepen worden op een backup van enige tijd terug. Dit betekend helaas wel dat alle wijzigingen en aanpassingen gedaan na die tijd als ook alle forumposts en aanmeldingen na die tijd verloren zijn gegaan. Nu zullen er zat mensen zijn die gaan roepen er zou een backup moeten zijn. Dat klopt. Die was er ook. De provider verzorgt de backup van onze site en alle sites daarom heen. Normaliter zou deze backup dan ook makkelijk terug te zetten zijn. In het probleem waar wij mee geconfronteerd werden was dat niet meer mogelijk.

Mocht er meer nieuws zijn dan zal dat bekend gemaakt gaan worden. De verwachte doorlooptijd tot e.e.a. weer redelijk functioneel is kan helaas niet gegeven worden. Houd daarom deze nieuwssectie in de gaten.

ik heb hier eigenlijk nooit last gehad van de mensen die normaal op het big opels forum zitten. van mij mogen ze hier ook blijven posten hoor:thumbup

Als je zegt dan MR-Turbo op sommige punten ongelijk heeft word ie kinderlijk en wil ie mensen weg wensen,zodat ie geen tegenwind meer krijgt of zie ik het verkeert.....

origineel gepost door David_Ascona_B

ik heb hier eigenlijk nooit last gehad van de mensen die normaal op het big opels forum zitten. van mij mogen ze hier ook blijven posten hoor:thumbup

goed bezig :thumbup

Van een hoop Big-opels mensen die hier posten heb je inderdaad weinig last , maar van SOMMIGE Big-opels mensen.....

hebben ze op het Big-opels forum ZELF er zelfs last van :P:P:P

Hoe zou dat nou komen :hmmz misschien wel omdat sommige zo verschrikkelijk irritant eigenwijs zijn ?

Nope helaas GSE , ik strooi niet zo met namen.

Ze schijnen wel nooit met iets anders als een standaard blokje gereden te hebben en/of andere grote aanpassingen aan hun auto gedaan te hebben .

Ook lijken ze veel info op andere forums te plaatsen met half kopieerwerk van en met doorverwijzingen naar oa de site monza/senator.de en het hecktrieblerforum , misschien in een poging dat mensen daardoor gaan denken dat ze veel kennis in huis hebben ? :hmmz Moet zeggen het komt waarschijnlijk wel interessant over voor diegenen die niet beter weten.

Ik voel me wel erg aangesproken door die uitspraak van jou Twakkie omdat ik:

Standaard blokken heb en met regelmaat een link geef naar het OHF of Senator/Monza.de als mensen een klacht hebben en de oplossing daar 100% staat beschreven.

Maar ipv van commentaar op mensen te hebben die andere proberen te helpen zou ik dit zelf eens proberen te doen want met jou 6 post in 2 jaar schiet ook niemand wat op en al zeker niet als de helf onzin bevat zoals deze.

O maar van mij mag er ook best een slotje op hoor ;)

Topic Big-opels forum uit de lucht is niet meer van toepassing en dus.....

Die Big-opels rijders krijgen het trouwens nog zwaar genoeg daaro als SOMMIGE mensen daar weer wat meer naartoe terug zouden verhuizen.

Al zijn ze daar er ook af en toe niet zo blij mee als ik het zo gevolgd heb :argue

Big-opels weer in de lucht = sterkte toegewenst :P en das nou weer eens serieus bedoeld

Ik zal het daaro doorgeven van je ik denk echt dat SOMMIGE mensen op het BOF daar wel blij mee zijn met je medeleven,ook al post je daar dan niks onder die naam :D

Terug
Naar boven