• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bij deze stel ik me even voor

@Illusionx11 wrote:@Juhroen wrote:@dion87 wrote:@Juhroen wrote:Welkom, toch nog opel rijders in zuid - holland :thumb

Ik kom uit regio alphen aan den Rijn.

geloof dat het forum ook iets minder bekend is in zuid holland.. of het lijkt maar zo

Ja inderdaad. Al die meetings zijn ook allemaal een pokke eind weg..

Ik was vandaag nog in Leiden op school :D

Dan zal je wel op ROC-Leiden zitten haha

Ja klopt, 1 middag/avond in de week. Maar wat een kut school. Als het even kan ga ik op de motor. Dan kan ik

hem tenminste voor de deur parkeren..

Zit jij ook op het ROC?

ahh vandaar, Ja ik zit op het ROC het is idd een kut school, studeer nu ICT heb hier voor 3 jaar autotechniek gedaan wat eigenlijk 3 weggegooide jaren zijn, maar ach begin nu op nieuwe ;)

Ahh, miss dat je mijn scootert dan ook ooit wel is gezien/gehoort hebt ;

2nqy136.jpg

En zo te zien heb jij een mooie R6 ;D

Aha :D

Ik zal de volgende keer me ogen open houden. Ik parkeer met auto altijd achter dat tankstation. En dan haalt een collega/klasgenoot me op met de scooter :thumb

Het is me nu veel te koud voor de motor.

haha :P jaa doen paar mensen uit me klas ook achter benzine pomp neer zetten ;) maar voor mij is het maar 5 min op de scooter, wat eigenlijk ook met de fiets kan maar ach hij staat dr voor dus waarom niet :P

maar zit jij s avonds op school, welke dag en tot hoelaat? :P

Ik zit alleen op woensdag van ongeveer half 3 tot 9 s avonds. Maar soms ben ik eerder weg of ga ik met het eten weg.

Ik doe bedrijfsauto techniek en werk bij Blom zoeterwoude, die DAF dealer. Is jou misschien ook wel bekend?

Aha ! naja ik zit op woensdag van 8 tot 4 dan op school (helaas), dus miss dat ik je ooit nog is zie

Man dat komt mij heel erg bekend voor haha, woon zelf in Zoeterwoude-rijndijk ;)

Maar rij niet zoveel meer over het industrie naar die benzine pomp toe, ga altijd verder richting hazerswoude en die onbemande pomp, word die beetje warm, van die klein stukjes is ook niks :$ (Met de scootert natuurlijk)

Haha mooi man, hiervoor ben ik meer dan een jaar op de brommer naar me werk gegaan. Ik reed op een Aprilia rs50 schakelbrommert met 80 cc :D

Nee die 4t tjes is niet zo heel veel aan te klooien. Het is een wonder dat ik nog nooit gepakt ben in Leiden of Alphen. Ik heb wel

een EMG cursus moeten volgen omdat ik een Wheelie deed op me Tomos Snor!

Geen aanrader zo'n cursus.

Haha idd ja, dan je heb echt veel geluk :P

Maar mijn blokje kan 94,9cc op te passen en een 24m carb ;)

dus in feite kan het nog lopen, maar da wil ik gaan doen als ik er niet elke dag meer op rijd haha

Hallo allemaal! :D

Ik ben Frank 18 jaar oud, ik heb nog geen rijbewijs, maar ik weet al zeker dat mijn eerste auto een Opel wordt!

Mijn intresses zijn vooral de opel's uit de jaren 1970 tot 2000, maar de Kadett D en E in het bijzonder.

Ik probeer dat mijn eerste Opel een D-Kadett wordt, met de korte achterklep (vind ik meer passen bij een D) Dat komt omdat mijn ouders een blauwe D-Kadett 1.3N Automatic 2-deurs van 1983 hadden, dus het is voor mij jeugdsentiment.

verder ben ik woonachtig in Assen (Drenthe). Ik heb ook veel folders van Opel van tussen 1976 en 2000, maar vooral van de D en E-Kadett.

Grt. Frank :D

@M-KadettD wrote:Hallo allemaal! :D

Ik ben Frank 18 jaar oud, ik heb nog geen rijbewijs, maar ik weet al zeker dat mijn eerste auto een Opel wordt!

Mijn intresses zijn vooral de opel's uit de jaren 1970 tot 2000, maar de Kadett D en E in het bijzonder.

Ik probeer dat mijn eerste Opel een D-Kadett wordt, met de korte achterklep (vind ik meer passen bij een D) Dat komt omdat mijn ouders een blauwe D-Kadett 1.3N Automatic 2-deurs van 1983 hadden, dus het is voor mij jeugdsentiment.

verder ben ik woonachtig in Assen (Drenthe). Ik heb ook veel folders van Opel van tussen 1976 en 2000, maar vooral van de D en E-Kadett.

Grt. Frank :D

Welkom Frank2 :jerry

Rik :D

Terug
Naar boven