• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bij deze stel ik me ook even voor

@b07 Ik woon hier met plezier,heb vorig jaar toevallig een huis gekocht en bevalt super.

En de woningen zijn hier inderdaad een stuk goedkoper als in andere delen van het land.

@H_essel Ik heb er geen problemen mee, voor APK hoeft alleen een gas en een rempedaal voorzien zijn van een rubber o.i.d.

Het moeten bijvoorbeeld geen gladde sportpedalen zijn zonder rubberen dopjes .

@b07 Ik woon hier met plezier,heb vorig jaar toevallig een huis gekocht en bevalt super.

En de woningen zijn hier inderdaad een stuk goedkoper als in andere delen van het land.

@H_essel Ik heb er geen problemen mee, voor APK hoeft alleen een gas en een rempedaal voorzien zijn van een rubber o.i.d.

Het moeten bijvoorbeeld geen gladde sportpedalen zijn zonder rubberen dopjes .

Nice nice ! wil graag even wat info over die sportuitlaat van remus vanaf de kat, en die koplampen wat voorn merk hebben die? moet toevallig ook nieuwe hebben want heb een steuntje dat is afgeknapt en daar gaan ze hem op afkeuren dus wil er nieuwe in doen.

je mag me wel een u2u sturen en anders hier even terug reageren.

die auto is trouwens egt een beest haha ik vindt hem geweldig!

Nice nice ! wil graag even wat info over die sportuitlaat van remus vanaf de kat, en die koplampen wat voorn merk hebben die? moet toevallig ook nieuwe hebben want heb een steuntje dat is afgeknapt en daar gaan ze hem op afkeuren dus wil er nieuwe in doen.

je mag me wel een u2u sturen en anders hier even terug reageren.

die auto is trouwens egt een beest haha ik vindt hem geweldig!

maar wel een dikke astra. Ik zal je denk wel een keer zien op shows.

dit is mijn astra

Bjornspiering. Koplampen kan je hier kopen.

www.nlpower.nl en dan bij zoeken dit invullen, DLX Black en dan voor de astra

maar wel een dikke astra. Ik zal je denk wel een keer zien op shows.

dit is mijn astra

Bjornspiering. Koplampen kan je hier kopen.

www.nlpower.nl en dan bij zoeken dit invullen, DLX Black en dan voor de astra

@kadettje dat is inderdaad snowflake,is ook mijn auto maar daar rijd mijn vriendin in.

Astra is voor dagelijks en tigra is meer hobby.

@bjornspiering de uitlaat heb ik via een onderdelengrossier besteld, en die bestellen het bij GKB import in westerbroek.

Ik heb onder mijn astra een remus sportmiddendemper en een remus sporteinddemper (ovaal).

@H_essel ,jij hebt ook een hele mooie coupe, de bumper die jij ervoor hebt komt waarschijnlijk ook voor mijn astra.

@kadettje dat is inderdaad snowflake,is ook mijn auto maar daar rijd mijn vriendin in.

Astra is voor dagelijks en tigra is meer hobby.

@bjornspiering de uitlaat heb ik via een onderdelengrossier besteld, en die bestellen het bij GKB import in westerbroek.

Ik heb onder mijn astra een remus sportmiddendemper en een remus sporteinddemper (ovaal).

@H_essel ,jij hebt ook een hele mooie coupe, de bumper die jij ervoor hebt komt waarschijnlijk ook voor mijn astra.

Terug
Naar boven